Co to jest przyszłość?

Zastanawialiście się kiedyś jak będzie wyglądać wasza przyszłość, co się
wydarzy jutro, za miesiąc, za rok.Nikt tego nie wie.Cały czas zastanawiam się jak potoczy się mój los, kim zostanę i czy na pewno będzie tak jak chcę.Nie wiem.Nie mam pojęcia.
Nieraz jest tak, gdy przy wspólnym, rodzinnym stole pada pytanie:(twoje imię) ty kim chcesz być?Zaczynasz myśleć myślisz i myślisz, nie wiesz co powiedzieć(no chyba, że wiesz co odpowiedzieć, ale zazwyczaj jest tak, że nie wiesz).Nie myśl o tym, chyba masz jeszcze trochę czasu.Nie martw się tym przecież liczy się tu i teraz!Trzeba mieć plany, jakieś cele życiowe,do których się dąży, ale do końca nie wiadomo co się wydarzy, ale to dobrze gdybyś znał swoją przyszłość,to życie nie miało by sensu. Może spotkasz osobę, która zniszczy wszystko(mogę cię zapewnić, że będzie ich wiele), ale może pokaże ci co tak naprawdę masz robić w swoim życiu.
Przyszłość?tłumaczenie tego słowa? Nie wiem, ty też pewnie nie wiesz, ale żyj chwilą, dąż do celu i wyznacz sobie drogę, którą chcesz iść. Idź nie patrz na innych, idź przyszłość pokaże.

spodnie link,bluzka link

13 komentarze

  1. Super post!Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy, a zarazem fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. To czego możemy być pewni to,umrzemy. ☺
    Czekam na kolejny post😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się tego typu posty. Lubie takie czytać! :)
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post:)
    Zapraszam do mnie :)
    LINK: http://wiki12blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz :) Ja dopiero w tamtym roku zrozumiałam co tak naprawdę chciałabym robić, wcześniej żyłam z dnia na dzień. Ale uważam, że czym wcześniej tym lepiej. Teraz wiele rzeczy bym nie zrobiła jakbym miała wybór :D Ale cóż trzeba żyć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdj:)
    Dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram