Urodzeni by czynić zło?

Post dla tych którzy lubią czytać.To recenzja książki ,,Wyspa potępionych'', o której już raz pisałam link, ale dopiero teraz udało mi się przeczytać ją do końca.
Jest bardzo ciekawa, mimo że opowiada o bajkach Disney'a potrafi wciągnąć młodsze i starsze osoby.Książkę fajnie się czytało i jest godna plecenia.


Urodzeni by czynić zło?Przed dwudziestu laty wszyscy złoczyńcy zostali wypędzeni z królestwa Auradonu na Wyspę potępionych - mroczne, ponure miejsce strzeżone polem energii, które uniemożliwia im ucieczkę.Pozbawieni swych magicznych mocy, żyją teraz w odosobnieniu, zapomniani przez resztę świata.Jednak w Zakazanej Twierdzy ukryte jest Smocze Oko -klucz do prawdziwego mroku i jedyna nadzieja złoczyńców na ucieczkę.Tylko najsprytniejszy, najbardziej nikczemny łotr zdoła je znaleźć... Któż to będzie?Podczas wyprawy po Smocze Oko dzieci czarnych charakterów udowodnią, że łotrowskie pochodzenie o niczym nie przesądza, a bycie dobrym wcale nie jest takie złe.
Wyspę potępionych napisała Melissa De La Cruz, autorka wielu powieści m.in. serii Au Pair  i Kilka z San Francisco oraz bestsellerów z cyklu Błękitnokrwiści: Błękitnokrwiści,Maskarada, Objawienie,Klucze do Repozytorium, Zbłąkany anioł.Krwawe walentynki, Zagubieni w czasie,Bramy raju i Wilczy pakt.Chociaż przeczytałam tylko jedną z jej książek to uważam ją za fajną autorkę

Bluza link ,jeansy link, książka link

11 komentarze

  1. Książka z opowiadań bardzo ciekawa.
    Bardzo ciekawy post.Czekam na więcej 😉😸

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post!
    http://cikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post! Czekam na więcej recenzji książek na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie przeczytać <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie ta książka, chyba będę musiała się w nią zaopatrzyć.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam serię Błękitnokrwistych tej autorki i byłam bardzo zadowolona. Możliwe, że na tę książkę również się skuszę. :)
    Obserwuję i pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy ani o autorce ani o żadnym z jej dzieł. Jak szkoła mi troszkę odpuści myślę, że sięgnę po coś od niej :)

    Może wpadniesz na relację z Miasta Aniołów? :) CALIFORNIA #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram