Brooklyn boutik

Hej! Dzisiaj mam dla was coś innego, bo jest to trochę haul połączony z recenzją sklepu. Ostatnio zaczęłam moją pierwszą współpracę z bardzo fajnym sklepem.Brooklyn butik ogólnie to super sklep więc nie mam do czego się przyczepić.:)

Dobra jakość ubrań. Chyba zawsze oczekujemy aby ubrania, które kupujemy były z fajnego materiału. Jednak często jest tak, że coś nam się w nich nie podoba. Mogę was zapewnić, że ten sklep oferuje nam bardzo dobrą jakość ubrań. 

Niska cena. Czego chcieć więcej? Bądźmy szczerzy przecież kto nie lubi ubrań z fajnego materiału
i niską ceną? Na stronie jest wiele przecen -80, -75%.Poprostu brać!

 Jeśli chodzi o przesyłkę to była już trzy dni po zamówieniu.Wydaje mi się, że to dosyć szybko, bo na niektóre trzeba czekać dwa tygodnie. Na emalie odpowiadają sprawnie odpowiedź dostałam tego samego dnia po napisaniu. 
Sklep nie oferuje nam tylko bluz, rękawiczek i czapek, na stronie mają też wiele innych rzeczy. Znajdziecie tam też dodatkibiżuterie i zegarkiplecakiodzież, a nawet obrazy
 Wymieniałam wam same plusy, ale chyba dlatego, że ciuchy, które mi przysłali są bardzo fajne z dobrego materiału, z niską ceną, przesyłka też dosyć szybko przychodzi,na emalie sprawnie odpowiadają, więc nie dostrzegam żadnych minusów w ubraniach i w sklepie.

Bluza - link, czapka - link , rękawiczki - link,

Jeśli chcesz więcej takich postów zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz!:)


23 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię brooklyn boutik!
    Super post!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i bardzo fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluza :) Sklep super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że rzeczy, które przysłali okazały się fajne i z dobrego materiału:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zastanawiałam się czy zamówić coś z tego sklepu, mają fajny asortyment ;) Świetna bluza *-*
    Może obs za obs?

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta bluza, chętnie bym Ci ją podkradła. Gratulację z powodu współpracy i dalszych sukcesów życzę.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci wspołpracy!
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i ubranka, pozdrawiam! xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, już zaglądam na tę stronę, zapoznać się z pozostałym asortymentem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o tym sklepie, śliczne zdjęcia :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram