DIY

Nie wiesz i nie masz pomysłu co zrobić z niepotrzebnymi ci już rzeczami? Dobrze trafiłeś. Mam dla ciebie kilka pomysłów.


Moja pierwsza propozycja to świecznik.Nie trzeba mieć wielu rzeczy, aby go zrobić. Wystarczy słoik, farby, wstążka i szablon serca.
Najpierw musisz przykleić serce do słoika.
 Pomalować cały słoik i poczekać aż wyschnie. Na końcu przywiąż wstążkę i włożyć do słoika świeczkę. :)





Moją drugą propozycją jest obraz.Do tego potrzebne będzie kilka pomadek, ramka i biała kartka. 


Po przygotowaniu wszystkich potrzebnych rzeczy musisz pomalować usta i odcisnąć je na kartce. 


Na końcu włóż obraz do ramki.


Moim trzecim i ostatnim pomysłem jest girlanda.Do tego potrzebne ci będą kolorowe papiery, wstążka, dziurkacz i drewniany kijek. 
Następnie wytnij serduszka i podziurkuj je.


Podziurkowane serduszka przywiąż wstążką do kijka.



Gotową girlandę powieś w widocznym miejscu.

61 komentarze

  1. Świetne pomysły i bardzo ładnie wykonane.


    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i kreatywne pomysły zapraszam do mnie werka2003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe propozycje; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje i ślicznie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :) Sama robiłam kiedyś świeczniki, ale bardziej w takim skandynawskim stylu. Pozdrawiam :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe pomysły, szczególnie te serduszka, zrobię takie nad łóżeczko córci, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z serduszkami super!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, szczególnie ten z szminka :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ciekawe ♡♡
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły! Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pomysły, szczególnie ostatni. Pozdrawiam.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Dziewczynko skąd ty te pomysły bierzesz?? ;) Super!! Szczerze gratuluję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe diy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy pierwszy pomysł :)

    Pozdrawiam!
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne pomysły<33

    Zapraszam do mnie na opowiadanie, zajrzyj proszę http://rossicourtney.blogspot.com/search?updated-min=2016-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2017-01-01T00:00:00-08:00&max-results=1 dramat, smutek, żal, akcja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe pomysły. :) Świecznik mi się podoba, muszę sobie stworzyć coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, DIY już mi dość znane, ale cieszę się, że inni na swoich blogach również umieszczają jakieś kreatywne rzeczy

    W wolnym czasie zapraszam do mnie na bloga, gdzie można znaleźć trochę DIY i nie tylko http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki śliczny lampionik ♡ ten łańcuszek z serduszek też super się prezentuje!:D Obserwuje i pozdrawiam :)
    queen-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega mi się podoba ten obraz z ustami! Ale jaki to ma związek z tym co jest nam niepotrzebne? Xd
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajne pomysły. Co prawda świecznik jest już znany, ale pomysł z obrazem na którym są usta mi się spodobał.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajne pomysły. Co prawda świecznik jest już znany, ale pomysł z obrazem na którym są usta mi się spodobał.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie pomysły bardzo mi się podobają i na dodatek nie są trudne w wykonaniu. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog, może wykorzystam Twoje propozycje w wolnym czasie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne pomysły na walentynkowy nastrój w pokoju ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. zaskakujące pomysły :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny świecznik :) pewnie daje kolor czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałaś masz naszerysunkinaj.blogspot.com bez obrażenia;)
    Black WolfGirl

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!♥
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post !
    Lubię takie DIY :D
    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję tym samym :D
    Zapraszam również na konkurs który organizuję można wygrać... Zresztą sama zobaczysz :P

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ej! Świetne :)
    kradnę pomysł słoiczka :)
    Buziaki:*

    Zapraszam http://www.drisstyle.blogspot.com/2016/02/09-czerwien-i-klasyczna-elegancja-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły! Na pewno wykorzystam sposób ze słoiczkiem ;)

    Może obs za obs? Zacznij i daj mi znać ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam mam nadzieję, że ty też zaobserwujesz :)

      Usuń
  33. Bardzo pomysłowe :D !
    Szczególnie ta świeczka mi się podoba :D

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysły :) myśle ze któryś z nich na pewno wykorzystam :)
    Pozdrawiam
    xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo kreatywnie :) Najbardziej spodobał mi się obraz. Świetny blog, tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne pomysły :)
    Takie walentynkowe! Uwielbiam motyw serc :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe pomysły! Coś czuję, że mój kot szczególnie polubiłby girlandę ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, http://www.aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne pomysły, fajnie wyszło :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe pomysły! Pokazują, że można zrobić coś z niczego :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe nie powiem 😊
    Nowy post zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne pomysły! Szczególnie świecznik *-* piękne :D. Powodzenia w dalszym pisaniu!
    https://color-card.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne pomysły :) chociaż ja postawiłabym chyba na spray jeśli chodzi o słoik, nie byłoby widać smug :D
    zapraszam do mnie :D d0ncia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy i przydatny post :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram