Co w życiu jest ważne?

                                               Co w życiu jest ważne? 

Rodzina, przyjaciele, czy druga połówka? Szkoła, nauka,czy praca?Czy na pewno wiemy co tak naprawdę liczy się w życiu? Nie wiem. Nie przeżyłam, aż tyle lat, aby móc jakoś w większy sposób wypowiadać się na ten temat. Zawsze na pierwszym miejscu powinna być rodzina i prawdziwa przyjaźń, szkoła i nauka też. Twoja rodzina i przyjaciele na pewno będą cię wspierać. Będziesz mieć to co jest w życiu najważniejsze. Ale czy na pewno?  


Może najważniejsze są pieniądze, ale jak mówi cytat Alberta Einsteina ,,Najważniejszych rzeczy w życiu nie można dostać za pieniądze..."

Czyli co tak naprawdę jest w życiu ważne? Markowe ubrania i buty? Pewnie nie...

A ty jak myślisz? Co dla ciebie jest najważniejsze w życiu?










spódniczka - new yorker, koszulka - link 

13 komentarze

  1. Super post! pamietajoinnych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa ��
    I bardzo przydatne w życiu.
    Z niecierpliwością Czekam na kolejny post ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Słowa napisane z przemyśleniem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja i przede wszystki mądre słowa ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę mądry post ! Dla mnie w życiu najważniejsza jest rodzina i przyjaciele .

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najważniejsze w życiu jest zdrowie i moje szczęście. Tym najbardziej kieruję się w życiu i kiedy często podejmuje jakieś decyzję, zwracam uwagę na to czy właśnie będę szczęśliwa i nie będzie miało to dla mnie jakiegoś negatywnego wpływu. Oczywiście, że rodzina i bliscy też są ważni ale jednak moim zdaniem częściej jest liczyć na siebie, bo nigdy nie wiadomo co się może stać.
    Poza tym świetny post, dobrze napisany i motywujący!
    Życzę ci jak najlepiej w prowadzeniu bloga, bo robisz to bardzo dobrze!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy przeczytałam post, pierwszą moją myślą było, że najważniejsze w życiu jest prawdziwa przyjaźń. Jednak chyba myślę, że bardziej zdrowie, jak koleżanka na górze napisała ;) Nie wiem, czy umiem wybrać jedną rzecz.
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cenie sobie w życiu prawdziwą przyjaźń, miłość i rodzinę. Pieniądze, szkoła i to wszystko schodzą na drugi plan.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest zdrowie i rodzina ! Cenię również miłośc <3. Dobra stylizacja, zresztą chude osóbki zawsze świetnie wyglądają ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga : http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu ważne by łapać każdą chwile by cieszyć się miłością bliskich . Aby zdrowie było

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowie, najbliżsi i żeby cieszyć się każdym dniem, małymi rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram