Jak napisać prośbę o współpracę?

Ostatnio brakowało mi weny i zastanawiałam się o czym chcielibyście przeczytać. Niedawno dostałam kilka pytań od pewnej osoby (jej blog klik), dotyczyły one mojej współpracy z Brooklyn butik.

Nie prowadzę bloga aż tak długo , aby móc dać wam jakieś większe rady, ale wiem , że wiele blogerek  chcę napisać zapytanie o współpracę, ale nie wie jak to zrobić.  Po tym jak odpowiedziałam na pytania Juli pomyślałam, że fajnie by było gdyby więcej osób dowiedziało się jak takie pytanie napisać. 
Firmy patrzą na komentarze? 
Wydaje mi się, że to zależy od firmy, ale pewnie tak. Dobrze by było, aby komentarzy troszkę było, bo wtedy widać, że ktoś to przeczytał i interesuje się blogiem. ;)

Czy wyświetlenia są ważne? 
Tak , myślę, że większość firm przede wszystkim oprócz na obserwatorów patrzy na to ile twój blog ma  wyświetleń tygodniowo, dziennie.

No i wreszcie najważniejsze pytanie: jak w ogóle napisać?
Nie mam jakiegoś doświadczenia w tym temacie, ale mogę wam dać przykład jak ja napisałam. :)
Witam! Nazywam się ...... od niedawna prowadzę bloga, który już cieszy się dużą popularnością, chciałabym dać Państwu propozycję współpracy barterowej, czyli produkt-reklama. Na moim blogu znajdują się zdjęcia bardzo dobrej jakości, dlatego że są wykonywane lustrzanką cyfrową i wkładam w nie serce, dzięki temu, stylizacje są dokładnie pokazane na zdjęciach. Piszę właśnie do Państwa, ponieważ bym chciała znaleźć porządną firmę do współpracy, oraz żeby Ona była stała. Podejrzewam, że nasza współpraca będzie bardzo owocna. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)

Mam nadzieje, że chociaż tych pytań było tylko trzy to i tak post będzie dla was przydatny i spodoba się wam.:)


bluzka new yorker, spodnie new yorker 




28 komentarze

  1. Pomocny post i śliczne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post :) Ciesze się, że go napisałaś ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki są trudne. Taki banał, ale przystający do rzeczywistości. Mieszanina wiedzy, talentu, zapału i wiary a jest duża szansa powodzenia. Tego właśnie Ci życzę, bo urzekający jest Twój niekrzyliwy pomysł na młodość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, na pewno wielu osobom pomoże :)
    Śliczne zdjęcia, obserwuję i zapraszam ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny,taki casualowy look :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocny post! Ja współpracowałam niedawno z pewną firmą, ale zerwałam współpracę, bo rzeczy z niej nie były zbyt dobrej jakości. Piękne zdjęcia. Obserwuje i liczę na to samo :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetlenia są najważniejsze! Najczęstsze pytanie od firm to zasięg twojego bloga. Musi on mieć dużą oglądalność aby wiele osób obejrzało ich reklamę.
    Fajny wzór wiadomości :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! pamietajoinnych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny wpis. Wiele osób zastanawia się jak nawiązać kontakt z firmą. Nie wszystkie osoby są tak pomocne. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich spraw jak ''patrzenie na komentarze''. Bo nie oszukujmy się- większość komentarzy to autoreklama...
    Mój blog♥

    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mądry post! na pewno się przyda
    obserwuję i liczę na rewanż mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tak bardzo pomocny post i ciekaw blog.
    Serdecznie zapraszam do mnie.
    http://zawsze-tylko-ja.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post. Sama zastanawiałam się jak zaproponować współpracę i troszkę mi w tym pomogłaś :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :D bardzo przydatny, ja jeszcze nie podjęłam żadnej współpracy.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno przyda się początkującym ze współpracą :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo przydatny post dziekuję za informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega przydatny post i śliczne zdjęcia :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś zgrabna! Uprawiasz jakiś sport?
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie ten temat ostatnio mnie interesuje. Bloga mam krótko, ale wiążę z nim dużo nadzieje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój post na pewno pomoże niektórym osobą.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. w takiej treści powinno zawierać co oferujemy i np. dać link to zakładki współpraca jeśli mamy ?
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłaś jeszcze dać nazwy firm. Bo takie Choice, Romwe to kilkaset obserwatorów wymaga.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeszukałam cały internat w znalezieniu właśnie takiego postu, ale Tylko tu znalazłam ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram