ONLY PLAY

Hej! Ostatnio zaczęłam biegać i postanowiłam wam o tym opowiedzieć.Zawsze jak miałam zaczynać

mówiłam sobie jutro, jutro, jutro na pewno pójdę. Nigdy się nie udawało,  no ale kiedyś musiał nadejść ten dzień. Prawda? No więc, jak już zaczęłam treningi szukałam wygodnych ubrań, aby bieganie sprawiało mi przyjemność. Wreszcie w sklepie answear  znalazłam kilka takich ciuszków. Answear  ma kilka świetnych marek, jednak dlatego, że szukałam ubrań do biegania ta, która przykuła moją uwagę była ONLY PLAY.
Jakby ktoś chciał wiedzieć o niej trochę więcej.
ONLY PLAY to sportowa linia marki ONLY, skierowana jest do aktywnych fashionistek, które lubią wyglądać dobrze w każdej sytuacji – również ćwicząc na siłowni czy biegając po parku. W kolekcjach ONLY PLAY znajdziemy wygodne ubrania, które nie krępują ruchów podczas uprawiania sportu, a jednocześnie gwarantują świetny wygląd. W dodatku w bardzo przystępnych cenach!
Wygląda na to, że only play to świetna marka. Widać, że ubrania są ładne, wykonane z dobrego materiału i wygodne. 
Tutaj macie kilka sportowych ubrań answear  marki ONLY PLAY. :) 
Jak już mówiłam ubrania znajdziecie na stronie answear.

25 komentarze

  1. Fajnie, że w końcu nie odkładałaś biegania na jutro. Rzeczy są naprawdę świetne, a w szczególności spodobała mi się koszula z 3-zdjęcia. Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy są naprawde świetne ;) Bardzo podobają mi się getry z 3 zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuchy świetne ;) Bardzo spodobały mi się getry z 5 zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zainteresowały mnie koralowe portki!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim życzę wytrwałości w postanowieniu :*
    A tą stronę muszę odwiedzić bo te ubrania są cudne a szczególnie leginsy i spodnie dresowe :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja nie znoszę biegać ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! pamietajoinnych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mówię sobie, że zacznę od poniedziałku i nic z tego. Więc ostatnio zaczęłam od razu w sobotę i na razie trwam w swoim postanowieniu. Jak ćwiczę lub biegam to nie mam specjalnego stroju. Biorę coś wygodnego i zaczynam. Fajne są te rzeczy :)
    Pozdrawiam, miłego tygodnia życzę ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. My też zawsze zaczynamy treningi od poniedziałku ;):*

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę zabrać się za swoją kondycję :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zbyt leniwa na cwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ubrania sportowe! 4 stanik najlepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, śliczne mają ubrania :) Sama muszę się wyposażyć na wiosnę w jakąś sportową odzież do biegania haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne ubrania :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę nie kupować sportowych ciuchów, bo zwykle szybko mi przechodzi zapał na ćwiczenie, ale fajnie, że Ty w końcu się wzięłaś. Obyś długo w tym wytrwała, trzymam kciuki! Niewątpliwie sport daje sporo satysfakcji. ;) Trzymaj się, obserwuję! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zaczynam biegać, kiedy tylko na dworze się ociepli. Świetne ubrania, szczególnie te kolorowe spodnie z 5 zdjęcia.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne ubrania! Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i blog <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzonka ;3
    Piękne rzeczy! :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze, przypomniałam sobie jak bardzo lubiłam kiedyś biegać. Chyba do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram