Promees Lingerie

Hej! Ostatnio przyszła do mnie paczka od Promees Lingerie, więc postanowiłam napisać post o produktach tego sklepu.


Pewnie wiele dziewczyn wie, co oferuje nam Promees, ale może nie wszystkie.
W tym właśnie sklepie znajdziemy ozdobne ramiączka do stanika. Bardzo popularne u blogerek modowych i na instagramie. Fajne, wygodne i popularne, więc widzę same plusy tego sklepu? Tak. Może dlatego, że szukam sklepów z najlepszym asortymentem i właśnie ten spełnia moje oczekiwania.
    
 Co znajdziemy w ofercie sklepu?
1. STRAPS - ozdobne ramiączka do stanika.
2. STRAPS & CHARMS - ozdobne ramiączka do stanika z możliwością dopięcia zawieszki.
3. CHARMS - zawieszki do ramiączek.
          
  Outfit z ramiączkami.
Do stylizacji z ramiączkami najczęściej wybiera się luźną, czarną koszulkę, ponieważ taka bluzka najlepiej pasuje do tego outfitu. Można dobrać do nich koszulę, która także fajnie wygląda z ramiączkami. :)
Ramiączka www.promees.pl/

20 komentarze

  1. Super, mi też się te ramiączka podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ramiączka są super :)
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! *_*

    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że xostawisz po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! *_*

    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te ramiączka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ramiączka wyglądają genialnie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ramiączka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te ramiączka ozdobne <3 sama się przymierzam do zakupu ;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę stwierdzic że ramiączka naprawde fajnie wyglądają! Jednak ja bym chyba wybrała inną stylizacje ale każdy nosi to co lubi ;)

    http://poprostu-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przrkolas mnie do tych ramiaczek 😀
    U ciebie wyglądają cudnie 😍
    Ja dopiero zaczynam prowadzenie bloga 😊
    Obserwacje za obserwacje ?http://wmoimobiektywiexxd.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja :). Fajnie to wygląda. Pierwsze słyszę o takich ramiączkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie, a tym bardziej o ozdobnych ramiączkach do stanika. :o Ciekawie to wygląda, świetna stylizacja. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajne włosy :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia. Ta bluzka jest cudna 💞 Zapraszam do mnie :)
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ramiączka są genialne! Taka mała rzecz, a robi świetny efekt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm mam wrażenie, że jesteś... zbyt płaska do tej koszulki. Nie obrażam, ani nic, po prostu stwierdzam fakt XD Przydałoby się przy niej trochę krągłości przy dekolcie, wtedy te paski miałyby większy efekt.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki model masz tych ramiączek?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki model masz tych ramiączek?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram