Test kamuflażu catrise!

Hej! Dziś mam dla was recenzję kamuflażu catrise.

Pewnie słyszałyście o tym kosmetyku,ponieważ jest on już od dawna dostępy w sklepach. Ja mam okazję testować ten w kremie. Znajdziecie go m.in na stronie aneestyle.pl. Sklep ten ma bogaty  asortyment , więc może coś Wam się spodoba. Jeśli  zakupicie jakiś kosmetyk  napiszcie,  że ja   poleciłam Wam tę firmę.:)
Wybrałam kolor 010 IVORY, ponieważ jest to najjaśniejszy odcień i  ten akurat najbardziej mi pasuje.
Do opakowania nie mam żadnych zastrzeżeń , chociaż trzeba dbać o higienę i nakładać korektor gąbką lub pędzelkiem, a nie palcem. Jeśli ładnie go rozprowadzicie fajnie wtopi się w skórę i lepiej będzie wyglądać.
Konsystencja także mi odpowiada, jest bardzo kremowa i ciężka, więc nie u każdego się sprawdzi.
Korektor jest bardzo kryjący dość dobrze się go rozprowadza.
Jest to super produkt, który powinna polubić wasza skóra. Jak już pisałam wcześniej, korektor zamówiłam na aneestyle.pl. Jeśli chciałybyście coś kupić przy zakupie w polu "uwagi" wpiszcie "Jestem od Asi Knebel blog" (będzie mi bardzo miło.; ).





18 komentarze

  1. Świetny produkt:) Jeżeli będę zamawiała w tym sklepie jakieś kosmetyki, to oczywiście wspomnę, że jestem od Ciebie!
    Pozdrawiam ;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym go kupić ale w moim Rossmannie wciąż i wciąż jest wybrany :/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny produkt! :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!Dużo słyszałam o tym produkcie :)

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam go jutro kupić :)
    Słyszałam same dobre rzeczy o nim :)
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu kupiłam kamuflaż w kompakcie. U mnie sprawdza się rewelacyjnie nie zapycha a także nie jest ciężki. Ma dobre krycie i nie wysusza - po prostu uwielbiam go :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno go kupie :3
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post
    Chyba też kupię...
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam, używam i jestem zadowolona <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jedyne co maluję, to oczy i usta, ale jak kiedyś będę chciała zakupić taki produkt, to napiszę, że jestem od ciebie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa recenzja. Nie miałam okazji jeszcze stosować tego produktu, ale z chęcią skuszę się na jego zakup :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest, mam podobny :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam, ale dzięki Tobie to się zmieniło. Świetna recenzja ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam okazji testować tego produktu, ani również nigdy o nim nie słyszałam :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie testowałam, ale uwielbiam produkty z Catrice więc chyba się skuszę ;)
    Tylko jedna uwaga-w nazwie jest C a nie S
    Dodaję do obs i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mi przeszkadza w nim kremowa konsystencja, bo akurat takie się u mnie niestety nie sprawdzają.

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram