Zakupy w internecie, dlaczego są tak popularne i wygodne?

Wiele osób kupuje ubrania, torebki czy buty jedynie przez internet. Zastanawialiście się dlaczego? Może dlatego, że są bardzo wygodne no i popularne. :) 

Sklep internetowy, który  chcę wyróżnić jest answear. Na tej stronie zakupy są bezpieczne i łatwe. Fajne jest to , że bez wychodzenia z domu możemy coś kupić. Większość osób robi zakupy przez internet. Nie trzeba czekać w kolejkach i szukać. Wystarczy tylko na stronie answear wybierać ubranie, które nam się podoba. Nieraz jednak boimy się robić zakupy w internecie dlatego, że ,,nie ufamy'' jakiejś stronie. Mogę was zapewnić, że ten sklep was nie oszuka. :)

Pytałam znajomych czy lubią zakupy w internecie,  zobaczcie co odpowiedzieli. :)
  •  Zakupy w internecie są tańsze i pochłaniają o wiele mniej czasu.
  • Jest więcej promocji.
  • Gdy w pobliżu nie ma naszego ulubionego sklepu to możemy kupić coś z niego przez internet.
  • Znajdzie się tam ładniejsze ubrania.




UBRANIA- answear.com

13 komentarze

  1. zgadzam się, że zakupy w sklepie (że w takim realnym) są droższe od tych w internecie, ale minus jest taki, że jednak nie możemy zobaczyc jak to na nas leży :)

    zapraszam do mnie:*

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przede wszystkim szukam ubrań innych niż wszędzie i to jest dla mnie duża przewaga internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam muszę najpierw ciuch przymierzyć zanim kupię :) Z kolei w internecie zwykle taniej.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, sama w większości kupuję w internecie, to wygodne, tańsze i nie pochłania tyle czasu i energii :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście czasem kupuję w internecie, ale jednak zawsze lubię pomacać dany ciuch czy przymierzyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często robię zakupy w internecie, bo mam tu wszystko czego potrzebuję i nawet nie musze wychodzić z domu :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio kupuję tylko przez internet (oprócz żywności).Jest mi to na rękę, bo nie lubię łazić po sklepach...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na twojego bloga..aż trudno mi uwierzyć,że masz dopiero 13 lat:)!
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę stacjonarnie, przez internet rzadko kupuję, choć nie powiem, wygodnie :)

    Zapraszam http://adorianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy w internecie to naprawdę wygodna funkcja. Ładne rzeczy!
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ubranka, Na pewno wejdę na tą stronę!
    Zapraszam na konkurs do mnie, do wygrania tangle teeer i inne nagrody!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupowałam odzieży przez Internet. Należę do osób, które ubrania bądź obuwie musi najpierw dotknąć, przymierzyć i sprawdzić na sobie od razu. Kupowałam jedynie krawat, gdyż wiadomo, to nie wymaga zbytnio wcześniej przymiarki, więc taki prezent dla kogoś zakupić mogłam przez Internet.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram