Skin79

Jeśli śledzicie mnie na instagramnie pewnie zauważyliście zdjęcie masek od skin79.

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o maseczkach oczyszczających do twarzy. Maski zwierzęce, dzięki którym przez 20 minut stajesz się "zwierzakiem" i oczyszczasz  swoją twarz.
Mam okazję testować trzy maski.
Pierwszą z nich to  maseczka "panda"
"Czarna panda" to maska mocno wybielająca. Stosowana regularnie wyrównuje kolor skóry i niweluje cienie. Wzbogacona o silny antyoksydant- witaminę B3, który  pomaga na przebarwienia i zwiększa nawilżenie. Przeznaczona do cery z problemami, bardziej wrażliwych i dojrzałych. Produkt wolny od parabenów, pochodzących formaldehydu               i ftalanów.
Maska jest naprawdę fajna i  mimo tego , że powinno się ją stosować regularnie wydaje mi się, że skóra się poprawiła.
Kolejna maska, to ta , dzięki której staniesz się ''lwem''. Jest silnie kojąca i nawilżająca.  Zawiera dużą dawkę wyciągu z aloesu i drzewa herbacianego, błyskawicznie łagodzi podrażnienia, a wyciąg z winogron spowalnia procesy starzenia. Tą maskę jeszcze nie przetestowałam, jednak wydaje mi się , że pomoże tym bardziej , że wiele osób ją poleca.
Ostatnia maska , którą chciałabym polecić wykonana jest z czystej bawełny w płacie. Pozwala na nawilżenie i przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Zawiera krystalicznie czystą wodę  z lodowca. Bogata jest w minerały, które wzmacniają skórę. Szczerze mogę wam polecić wszystkie maski. Na pewno w którymś z postów dam Wam znać czy po dłuższej obserwacji zauważyłam jakieś zmiany.



Maski:
''DARK PANDA'' - klik'' ANGRY CAT'' - klik''FRESH GARDEN MASK GLACIAL WATER''- klik



15 komentarze

  1. KONIECZNIE musisz wstawić zdjęcia w pandzie *-*

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne maski ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tych maskach, ale wydają się bardzo fajne:)

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko w nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wizytę ,nie znam tych maseczek,
    lecz tak fajna młoda laska, po czorta gada o maskach, życie trza łapać w locie ,
    a nie myśleć o cnocie , nie bierz tego tak dosłownie , bo cnota to nie tylko to co brzmi seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe maseczki, świetnie wyglądają ;) Ale czy 13 letniej dziewczynce na pewno są potrzebne?


    pozdrawiam
    kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Looove it

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo ciekawe :)
    Nigdy nie słyszałam o takiej maseczce :D
    Będę tu częściej :D
    Obserwuje :P Liczę na rewanż :)
    Zapraszam do mnie : http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te maseczki, są świetne i zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega! Szkoda tylko, że taka cena...ehh :D

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. SWietne są te maski , równiez miałam okazje wypróbować :) zapraszam do mnie :)

    ►MÓJ BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ta glacial water, do tej pory miałam te pande, lwa, i watermelon jedynie i były fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne i tanie maseczki można znaleźć na Skin 79, sama je tam kupuje i są naprawdę dobre. Bardzo fajnie nawilżają twarz i nie jest teraz przynajmniej sucha od czasu stosowania tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram