www.eastgarden.eu


Kolejna recenzja kosmetyku. Tym razem jest to produkt z  www.eastgarden.eu. Jest to serum do końcówek włosów  "poly's garden". Długo szukałam kosmetyku, który regeneruje i wzmacnia rozdwajające się końcówki. Mogę wam go szczerze polecić. Włosy stają się bardziej podatne na układanie i modelowanie. Kompozycja serum sprawia , że jest odpowiedni do każdego rodzaju włosów. Serum ma ładny, ziołowy zapach. Ma lekką, fajną konsystencje. Producent zapewnia nas, że substancje zawarte w produkcie będą znakomitą odżywką na łamliwe końcówki. Serum wzmacnia i uelastycznia włosy. Nie testuje go jakoś bardzo długo, ale jak na razie się sprawdza.  Dam wam znać po dłuższej obserwacji.
Składniki:
  • Cocos nucifera oil, 
  • Butyrospermum Parkii Oil, 
  • Prunus dulcis, Cera alba, 
  • Simmondsia, 
  • Chinensis Seed Oil,
  • Citrus Paradisi Seed Oil, 
  • Cucurbita Pepo Seed Oil, 
  • Rosemarinus Officinails leaf Oil, 
  • Tocopheryl Acetate.

Sposób użycia:
Serum trzeba nałożyć na mokre, umyte końcówki włosów. Można stosować po każdym myciu włosów.






Serum - www.eastgarden

14 komentarze

  1. Wygląda fajnie! Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kosmetyku. Masz fajnego bloga!
    Obserwuję Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie ale z całą pewnoscia by mi sie przydał;)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam dbać o moje włosy jaka cena i gdzie można kupić ? :) Obserwuje i zapraszam do mnie zawszę się odwdzięczam również od dzisiaj pierwszy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk, na pewno się w niego zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kosztuje? I koniecznie daj znać czy działa, mam strasznie przesuszone końcówki ;/


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Fajnie wygląda to serum, sama poszukuję czegoś na moje włosy.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej,liikeeme.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się ok ;) obserwuję, jeśli Ci się u mnie spodoba, miło mi będzie jeśli się odwdzięczysz ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący produkt, o moje włosy bardzo dbam dlatego też chętnie wypróbuję ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że moje włosy nie lubią oleju kokosowego :( Ale kosmetyk super!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący produkt! Coś dla moich włosów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram