www.pomadka.eu

Tym razem testuję maskarę Las Sensational i eyeliner z Maybelline.

Tusz jest świetny, a  rzęsy super wyglądają. Ma taką inną, ciekawą szczoteczkę. Wachlarz zwiększa objętość rzęs, a maskara wydłuża je i nie skleja. Lekka formuła powoduje, że nie tworzą się nieestetyczne grudki.
Jest jedną z lepszych maskar jaką miałam i podoba mi się. Wiele osób ją poleca, więc i ja musiałam ją przetestować.
Eyeliner w pisaku polecam dla kobiet, które potrzebują ostrzejszego wyrazu oka. Nie rozmazuje się i ma kremową konsystencje. Wyraźne i podkreślone spojrzenie to efekt końcowy.
Zestaw możecie zakupić na stronie drogerii internetowej www.pomadka.eu. Jeśli chciałybyście zamówić te produkty to polecam wam w zestawie, ponieważ jest o wiele taniej.  W drogerii znajdziecie też wiele innych ciekawych kosmetyków. Produkty te  bardzo mi się podobają, dlatego też mam dla was rabat  - 10 % na kod DVSSIV6C.









Zestaw - KLIK

5 komentarze

  1. Świetny zestaw! :)

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i świetny zestaw! http://pamietajoinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram