Akcja społeczna dla dzieci

Jakiś czas temu zgłosił się do mnie uczeń Technikum Administracyjnego  dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, które znajduje się w Chorzowie.

Mateusz ma 19 lat i jest osobą niewidomą. Jest on inicjatorem akcji społecznej polegającej na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieciaków.
Do rozdania są gadżety szkolne takie jak: plany lekcji, notesy, zeszyty, linijki, naklejki i zakładki do książek. Ich ilość jest ograniczona. Zorganizował już dwa konkursy dla dzieci, w obu przypadkach udział wzięło 700 osób.
Więcej informacji znajdziecie na fanpage'u na Facebooku (klik), lub pod numerem telefonu: 505-904-182.

9 komentarze

  1. Do mnie też pisał, lecz z pewnych przyczyn musiałam zrezygnować :( Cała akcja wydaje się bardzo przyjazna :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna akcja!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa akcja. Oby dotarła do jak największej ilości osób ;)

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja! Sama mam nieuleczalnie chorą młodszą siostrzyczkę, która również obcuje z osobami niewidomymi czy słabowidzącymi i wiem, że przez takie akcje strasznie ciepło robi się na serduchu. Fajnie, że wykazujesz w jakiś sposób inicjatywę, gratuluję! :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super akcja! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja i można dużo zdziałać :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja, sam biorę udział w jej promocji. Pozwoliłem przywłaszczyć sobie zdjęcie z tego bloga gdyż od autora akcji dostałem dosyć mało wyraziste, przepraszam jeśli to kłopot, a przy okazji zapraszam do mnie http://monkeystudiophoto.blogspot.com/2016/08/pomagamy-dzieciom.html monkeystudiophoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram