Dzień Dziecka


Dzień Dziecka ciągle  miło mi się kojarzy i nadal obchodzę to święto.  Myślę, że Ty też powinieneś.  Słyszałam wczoraj, że wszyscy jesteśmy dziećmi i nimi pozostaniemy.  Ja,  ty, ta starsza pani i to niemowlę. Chociaż w ten dzień, jeśli jesteś już dorosły (lub za takiego się uważasz ) możesz odzyskać tą dziecięcą radość. Jaki prezent sobie wybraliście?  Nowe ubrania, rodzinny wyjazd do kina, a może McDonald's?  Czy coś większego?  Co sobie zażyczyliście tym razem? Spędźcie ten dzień fajnie się bawiąc i chociaż dzisiaj przenieście się do czasów dzieciństwa . Nie może zabraknąć zabawnych pomysłów, na które dzisiaj wyjątkowo dorośli mogą przymknąć oko. :)
Co można przeczytać o Dniu Dziecka w Wikipedii?
Międzynarodowy Dzień Dziecka –dzień ustanowiony w 1954 roku przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych dla upowszechniania ideałów i celów dotyczących praw dziecka zawartych w Karcie Narodów Zjednoczonych. Obchodzony od 1955 w różne dni roku w różnych krajach członkowskich ONZ. W Polsce i innych byłych państwach socjalistycznych Międzynarodowy Dzień Dziecka obchodzony jest od 1950 w dniu 1 czerwca. Po raz pierwszy zorganizowano go w związku z akcją zbierania podpisów pod Apelem sztokholmskim. Od 1952 stało się świętem stałym. Jego inicjatorem jest organizacja zwana International Union for Protection of Childhood, której celem było zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom z całego świata. Od 1994 tego dnia w Warszawie obraduje Sejm Dzieci i Młodzieży.

14 komentarze

  1. Ja sobie nic nie zażyczyłam :) I tak przez te wszystkie lata rodzicie zrobili dla mnie duzo :) Ładna sukieneczka! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże! Jaka ty jesteś piękna,ślicznie wyglądasz, cudowna sceneria i przepiękna sukieneczka. Sliczniutkie zdjęcia. Ja akurat, także nic nie chciałam bo i tak rodzice na mnie dużo wydają. Szczere życzenia i wypad gdzieś to jest to :) pozdrawiam Oliwiafelkel.blogspot.com trzymaj się Asiu! :) :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze sobie pozwalam na prezenty ;) Zdjęcia cudowne, a sukienka przepiękna :)

    Pozdrawiam gorąco i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. W duszy każdy człowiek jest gdzieś tam dzieckiem. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również obchodzę Dzień Dziecka. :D Fajnie, że przytoczyłaś tutaj historię tego dnia. :) Jakie piękne zdjęcia teraz królują na blogach! <3 Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! http://pamietajoinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne zdjecia *.*

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięna sukienka!
    julie-s-world.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i sukienka.
    Każdy dal swoich rodziców pozostanie dzieckiem, bez względu na wiek.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia. W niebieskim Ci do twarzy. Super post :*
    http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne <3 zapraszamy do nas nowy blog -------> realunicornss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cudowna sukienka! *-*

    Pozdrawiam! :)
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram