Snapchat dla widzów

Pierwszy dzień wakacji!

Ten rok szkolny bardzo szybko mi upłynął. Poza tym , że wreszcie zaczęły się wakacje chcę Wam bardzo podziękować za ponad 100 obserwatorów. Jesteście ze mną już sześć miesięcy. Z tej okazji chciałam zorganizować konkurs. Napiszcie w komentarzu co chcielibyście wygrać i mam nadzieję, że spełnię Wasze oczekiwana. ;) 

Dlatego , że za nagrodą musicie poczekać wpadłam na pomysł, że utworze snapa dla widzów. Może chcecie jakiejś q&a na początek?  Jeśli tak to w komentarzu pod tym postem możecie je zadawać.  Jeśli chcielibyście być anonimowi , pod tym postem jest to możliwe.
Snap -  asia22003








23 komentarze

  1. Fajna taka luźna, zarazem najzwyklejsza stylówka, jestem na tak! :)
    Dodaję do obserwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja też jestem pół roku i mam 100 obserwatorów.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :*
    Moje pytanie brzmi : Czy kiedykolwiek miałaś taki moment w blogowaniu, że nie miałaś kompletnie siły i motywacji do pisania ? Jeśli tak to jak się tego pozbyłaś ?

    Gratulacje 100 obserwatorów :) Ja niestety mam tylko 40 obserwacji, a również jestem tu od pół roku :( Trochę smutne, ale prawdziwe... :/

    Zapraszam do siebie na nowy post, a jutro pojawi się coś nowego :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bloga prowadzę o rok dłużej,ale życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu :D!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo super pomysł ! :) My chciałyśmy zrobić coś w stylu snapa z innymi blogerkami i każda ma osobny dzień w którym dodaje własne snapy :)Pytanie do Q&A : Co skłoniło cię do blogowania ? :) Rzecz jaką chciałybyśmy wygrać to : pędzle lub paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie na tak. Na pewno będę wpadać tu częściej. Ps suuper sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne
    Stylizacja świetna :)
    Gratuluję ponad 100 obserwatorów :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    Będzie mi miło jak zostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam jako jedna z nielicznych nie posiadam Snapchata- uważam to za stratę czasu.
    Śliczna sesja, bardzo mi się podobają Twoje spodenki. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknaa ;* Masz super bloga :)
    Pozdrawiam;)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2016/06/denim-romper-2-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! <3
    A nie powinno być snap dla czytelników? XD
    pytania do q&a:
    ile masz lat?
    kim się inspierujesz :D
    Pozdrawiam :) http://ivvvetteee.blogspot.com//


    OdpowiedzUsuń
  12. Noo Asia nie widziałem cię z tej strony ale już polubiłem tę twoją stronę XD
    (Od kolegi z chylina Bartka)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Pytanie: Co lubisz robić w wolnym czasie ?
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytania: Skąd bierzesz pomysły na posty?
    Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
    http://pamietajoinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna nagroda to taka, która jest sprawdzona i przez ciebie polecana :) np. ulubiona paleta do cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji. Gratulacje, coraz więcej obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z tym snapem dla widzów. Na pewno będę oglądać. Jeśli zdecydujesz się zrobić Q&A to może moje pytania ci się przydadzą
    -Co robisz w wolnym czasie
    -Co zamieniasz zmieć w swoim blogu
    -Jakie będą najbliższe posty

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post i zdjęcia! Fajny pomysł z założeniem takowego snapchata, na pewno nie pożałujesz:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Może nie na temat bloga. Jak Twoje świadectwo? Czy mama w sklepie MediaMarkt dostanie trochę kaski? ;d Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaka jesteś młoda i że prowadzisz bloga to na prawdę robi wrażenie. Ja jestem o "ciut" ;) starsza od ciebie i też prowadzę bloga o innej tematyce niż Twoja i powiem ci że nie mam tylu widzów co TY !!! rewelacja i życzę powodzenia :) P.S. Świetne okulary ;)
    zapraszam do mnie -> www.majuszkowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł :* super blog dlatego obserwuję :)
    zapraszam do siebie http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł na snapa niestety akutalnie nie mam teleofnu wiec nie moge Cię dodać :(
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram