Alou

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę ze sklepu Alou.  Możecie w nim zakupić bransoletki wykonywane ręcznie z wysokiej jakości masy termoutwardzalnej i sznurkowe. Są niedrogie i bardzo ładne, dlatego nadawają się na prezent oraz do noszenia na co dzień. Pomyślałam, że może zainteresowałby Was wywiad z Alą, artystką wykonującą te bransoletki. Zapraszam do czytania i obejrzenia bransoletek.

1. Co skłoniło cię do tego by robić bransoletki?
 Ala: Hm, już wcześniej próbowałam robić biżuterię, zarówno z gotowych koralików
 jak i z modeliny... W sumie ciężko było znaleźć mi taką jaką chciałam, więc postanowiłam ją sobie zrobić własnoręcznie:) i tak się zaczęło.

2. Czy masz jeszcze jakiejś inne pasje oprócz robienia bransoletek?                
Ala: Pasja to za dużo powiedziane, ale interesuję się dekorowaniem wnętrz, potrafię spędzić wiele godzin przeglądając obrazki z wymarzonymi pokojami :) jak tylko czas pozwoli chciałabym trochę z tych podpatrzonych rzeczy wprowadzić w życie. 
3. Skąd bierzesz inspiracje na zrobienie bransoletki?
 Ala: Jak mówią potrzeba matką wynalazków - często bywało tak i w moim przypadku. Pojawiała się okazja, np. jakaś impreza, trzeba więc było dobrać jakieś dodatki, a tak jak wspomniałam wcześniej moje działanie pozwala mi na zupełną dowolność :) Ostatnie modele, dwukolorowe z mieszanymi odcieniami powstały w związku z wakacjami - niektóre skojarzyły mi się z lodami, z owocami... Nawet tak je sobie nazywam :) Tak naprawdę inspiracją jest wszystko co się wokół dzieje, jakkolwiek banalnie to zabrzmi.

4. Czy bransoletki odzwierciedlają twoją osobowość?
 Ala: W pewnym stopniu na pewno, w końcu są czymś przeze mnie przygotowanym.
 W każdym przypadku staram się wykonać je jak najlepiej potrafię, tak, żeby klientka była w 100% zadowolona.
Z pewnością przewaga niebieskich odcieni na moim Facebooku nie jest przypadkowa - to mój ulubiony kolor i może trochę nieświadomie jest go najwięcej, ale jak widzę po ilościach zamówień nie tylko ja mam takie upodobania ;)
5. Ile czasu zajmuje zrobienie jednej bransoletki ?
 Ala: Cały proces, łącznie z przygotowaniem koralików, utwardzeniem, lakierowaniem itd. to około 1,5 h. Czasami ten czas się przeciąga, jeśli klientka życzy sobie jakieś "nadprogramowe" dodatki :)

6. Jakiej sławnej osobie chciałabyś podarować swoje bransoletki i dlaczego?
  Ala: O, dobre pytanie! Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Może Maffashion? Jej styl jest bardzo różnorodny, co pozwoliłoby na ciekawe zestawienie bransoletek z outfitami. Nie znam jej osobiście, ale wydaje się być sympatyczną i otwartą osobą, a takie są właśnie dziewczyny noszące bransoletki mojego autorstwa! :)

7. Czy ludzie chętnie zamawiają u ciebie bransoletki?
 Ala: Tak, mam nawet kilku stałych klientów, którzy wracają, co jest dla mnie bardzo miłe
 i motywujące.

8. Organizujesz lub zamierzasz organizować warsztaty dla dzieci i młodzieży?
 Ala: Nie zastanawiałam się nad tym, ale może kiedyś, jeśli znajdą się jacyś chętni... Na razie inne obowiązki nie pozwalają mi na zorganizowanie czegoś takiego, ale sprawa jest do przemyślenia :)

9. Czy to twój pierwszy wywiad dotyczący bransoletek?
 Ala: Tak :D oby nie ostatni!



To było ostatnie pytanie, dziękuję Ali za to , że zgodziła się na ten wywiad. :)
Jeśli chcielibyście przeczytać więcej tego typu wywiadów dajcie znać w komentarzu.







12 komentarze

  1. Śliczne bransoletki:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad ciekawy :) i z chęcią przeczytam więcej wywiadów. Bransoletki bardzo ładne ^^
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te bransoletki ;d
    ciekawy pomysł na post ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są :)
    wywiad ciekawy,miło się go czytało .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory :)
    Bardzo przyjemnie czytało mi się ten wywiad:)
    Pozdrawiam!
    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne bransoletki :) Świetny wywiad, szkoda, że tylko 9 pytań, bo mogałabym to czytać i czytać :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywiad świetny! Ta ostatnia bransoletka z "love" jest przeurocza <3 / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wywiad
    Moja przyjaciółka za parę dni ma urodziny i kupię jej jedną z bransoletek tej firmy
    Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Są cudowne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie bransoletki! :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym wywiadem :) Z chęcią poczytam więcej :)
    A bransoletki są super, z przyjemnością zajrzę do sklepiku Ali.
    Miłego wieczoru,
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram