Bonzoobox.pl

Cześć! Dziś mam dla was post o BonzooBox.


W tym sklepie internetowym możecie kupić personalizowanie plakaty typograficzne, kubki, koszulki z nadrukiem i gadżety. Wszystkie z produktów wymienionych powyżej są idealnym pomysłem na prezent, więc jakby ktoś szukał to zapraszam na ich stronę.  Przysłali mi dwa plakaty. Podobają mi się i na pewno w wyjątkowy sposób ozdobią wnętrze mojego pokoju. BonzooBox ma dużo zalet. Niepowtarzalny wygląd, doskonałe zabezpieczenie przesyłki, możliwość zwrotu towaru to tylko niektóre z tych zalet.
 Gdy wchodzi się na ich stronę od razu rzuca się hasło "Tworzymy rzeczy i idee.  Rzeczy i idee tworzą nas. Znajdź te, które będą wyrażać Ciebie". BonzooBox to właściwie "pudełko", z którego możesz wyciągnąć coś gotowego, możesz też coś do niego dodać i wyciągnąć coś zupełnie nowego, coś Twojego. Pozwoli Ci wyrazić Twój styl i osobowość. Możesz inspirować się naszymi motywami, zmieniać je i dostosowywać do siebie lub tworzyć niespodzianki dla bliskich!
















4 komentarze

  1. Chyba sobie zamówię z jeden plakat akurat skończył mi się remont więc teraz czeka już mnie tylko dekoracja pokoju. Te plakaty wyglądają jakby były z ikei tak mi się kojarzą ale są naprawdę świetne :) Ale jak uprzedziłaś o tej przesyłce (ponieważ dla mnie to istotne), że jest doskonałe zabezpieczenie przesyłki to naprawdę coś zamówie tak na 99%
    Zapraszam na mojego bloga :) Jeżeli ci się spodoba, zaciekawi to zaobserwuj, skomentuj :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowe plakaty ;* Piszesz świetne recenzję :*

    Pozdrawiam :*
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy mają! A plakaty idealne do dekorowania pokoju. :)

    Na blogu kilka propozycji świetnych komedii, zajrzyj może Ci się spodobają. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/najlepsze-propozycje-komedii.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oo cudowne, oprawić w ramkę i będzie pięnie wyglądać na scianie ♥

    Zapraszam na nowy post :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram