Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez blog Fashion and Beauty - link.
W LBA chodzi o to, że zostajesz nominowana przez inną blogerkę i musisz odpowiedzieć na 11 pytań.



1. Co ma dla ciebie największą wartość?
Zdrowie. To przede wszystkim jest dla mnie najważniejsze w życiu.

2. Co cie skłoniło do prowadzenia bloga?
Lubie pisać, bardzo chciałam mieć bloga, więc postawiłam go założyć.

3. Straciłaś kogoś ważnego w swoim życiu?
Nie.


4. Czego najbardziej żałujesz?
Rzeczy, których nie zrobiłam.


5. Twoje hobby?
Prowadzę bloga, śpiewam, gram na pianinie, lubię robić zdjęcia, uprawiam sport.


6. Brałaś kiedyś udział w wolontariacie?
Tak. Staram się pomagać osobą potrzebującym.

7. Plany na resztę wakacji?
W lipcu wyjeżdżam nad morze, a w sierpniu jadę na obóz lekkoatletyczny. 

8. Ulubiony zespół?
 Bardzo lubię One Direction.


9. Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem?
Tak m.in. w tym roku.

10. Ulubiony kwiat?
Róża.

11. Farbowałaś kiedyś włosy?
Tak. Malowałam je szamponetką, chciałam trochę rozjaśnić kolor, ale i tak nic z tego nie wyszło.





To na tyle . W LBA powinnam nominować inne blogerki i zadać im pytania, ale wiele z nich nie lubi brać w tym udziału, dlatego też nie chcę tego robić.


13 komentarze

  1. Cudowny post ;) Gratuluję nominacji ;)

    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że masz plany na wakacje :D Również lubie róże *_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masz hobby ! :) Ooo obóz lekkoatletyczny *.* Brzmi jak marzenie i to jeszcze do tego morze :o Super ! :D My jedziemy do Białki Tatrzańskiej na dwa dni :3 Ty morze my góry hehe ;D Genialny wpis. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi
    Masz bardzo fajne hobby
    Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Ja mogłabym wziąć udział hah
    Pozdrawiam oliwiafelke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetne, że w tak młodym wieku stawiasz na sport. To jedynie dobra zapowiedź Twojego dalszego życia :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczy wianek. Ja też żałuję rzeczy których nie zrobiłam, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Ja też staram się pomagać potrzebującym i jestem zawsze gdy tylko mogę wolontariuszką

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi, piękny wianek! :)

    Na blogu nowy wpis kosmetyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brałam raz udział :) i gratuluję nominacji ;) Super zdjęcia


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubię 1D i też biorę udział w wolontariacie :) Świetne zdjęcia :)
    Obserwuje :)
    Jeżeli mój blog cię zaciekawi, spodoba zaobserwuj, skomentuj :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również lubię róże. Śliczne zdjęcia i cudowne upięcie włosów

    Zapraszam

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram