Back to School - stylizacje na rozpoczęcie roku!

Cześć! Dziś mam dla was post rozpoczynający serię Back to School. Jaki strój wybrać na rozpoczęcie roku? Macie już pomysł? Jeśli nie i nie macie pojęcia w co się ubrać mam nadzieje, że pomogę.:)


Pierwsza stylizacja nic nadzwyczajnego. Zwyczajnie, ale ładnie.  A wy co sądzicie?

Bluzka - Sin Say
Spódniczka - New Yorker
Klasycznie , elegancko i wygodnie. Jak najbardziej na rozpoczęcie roku.

Bluzka - Sin Say
Spodnie - Sin Say

Biała koronkowa sukienka i niebieska marynarka to stylizacja, która najbardziej mi się spodobala. 




Sukienka - Cropp
Marynarka i torebka - Sin Say

Chcielibyście więcej postów z serii Back to School? Dajcie znać w komentarzu!:)

15 komentarze

  1. Stylizacja z sukienką najfajniejsza :) Nie lubię bluzek w tym stylu, koszule są o wiele lepsze. U mnie od początku było wiadomo, że mój strój na pewno będzie się składał z marynarki - szkolnego mundurka. Resztę upolowałam dzisiaj w lumpeksie ;D
    Twoja marynarka ma prześliczny kolor ♥

    Pozdrawiam, Julia
    sowiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ostatnia stylizacja przebija wszystkie! :)
    Naprawdę genialna, prosta i urocza!
    W dodatku ja się naprawdę bardzo dobrze czuję się w sukienkach, za to mam problem do przyzwyczajenia się do koloru białego. Boję się, że gdzieś się ubrudzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, skromne i bardzo dziewczęce super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje śliczne
    Mi osobiście najbardziej przypadła stylizacja czwarta, jest w moim stylu
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała sukienka cudoo *_* podoba mi się :D do wszystkiego pasuje ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia stylizacja najlepsza! ja chyba założę zwykłą białą koszulkę, czarną spódniczkę, czarne buty i torebkę-zwyczajnie i wygodnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka przesliczna! najlepsza stylizacja :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje, ostatnia mega <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, ale w mojej szkole żadna z nich by "nieprzeszła"
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już do szkoły nie chodzę, ale gdybym miała wybierać, poszłabym w tej stylizacji z sukienką. Cudna jest.

    http://niedoskonaleidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest prześliczna, idealnie pasuje do Twojej sylwetki :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja z sukienką zdecydowanie wygrywa ;) Pierwsza też ok, ale druga, ze spodniami, trochę zbyt nieformalnie wg mnie. Pozdrawiam!

    aleksandralaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia i stylizacja!
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    Zapraszam Cię do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Napisz Kochana co dziś Cię dobrego spotkało?!
    Niech ten dzień stanie się lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram