SILKY FRESH

Cześć! Niedawno zaczęłam współpracę z firmą COCCINE. 

Sprzedaje ona produkty do butów.  Dziś chcę zaprezentować wam jeden z nich. SILKY FRESH, to jedwab do stóp. Niektórzy mówią o nim ,, rajstopy w sprayu", inni ,, płynny jedwab". Dzięki naturalnym ekstraktom z jedwabiu SILKY FRESH zapobiega obcieraniu stóp w butach, zwłaszcza, gdy są bose. Tworzy niewidzialną, oddychającą tarczę chroniącą stopy przed powstawaniem otarć i pęcherzy. Skóra jest idealnie gładka i sucha jak aksamit. Jedwabiste i świeże uczucie na skórze oraz cudowny zapach trwają kilka godzin, zapewniając komfort latem. 
Fajny produkt godny polecenia. Na pewno w letnim niezbędniku znalazłoby się dla niego miejsce.  Jako, że produkt ma dość lepiącą konsystencje, po kilkukrotnym użyciu, warto umyć dozownik pod ciepłą wodą.  Po spryskaniu stóp sprayem stają się one gładkie i miłe w dotyku. Polecam SILKY FRESH, ponieważ dzięki niemu obuwie nie obciera stóp.








17 komentarze

  1. Jeśli ten produkt naprawdę działa, to chętnie się w niego zaopatrzę. Tylko czy stopy nie lepią się jakoś nadmiernie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) Super ten produkt, lecz firma nam nieznana :D ^^ Świetnie się prezentuje. My także byśmy go zaliczyły do letnich niezbędników ^^ <33 REWELACYJNY wpis! Zresztą jak zawsze ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawia jakieś ślady lub odbarwienia na skórze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przynajmniej na mojej żadnych nie zauważylam;)

      Usuń
    2. Super produkt ;* Mòj problem będzie rozwiązany i nie będę musiała nosić skarpet do trampów w taki upał ;) Super rozwiazanie ;* Wczesniej nie słyszałam o tym produkcie ani o firmie ;)

      Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Mam nadzieje, że wpadniesz, ponieważ u mnie nowe posty ;)

      Usuń
  4. Z chęcią bym go wypróbowała, tym bardziej, że mam często problem z obdzieraniem przez buty. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt, przydatna notka ;)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post na moim blogu :)
    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli działa to jest idealny dla mnie,bo mam ten problem od zawsze i to z każdymi butami
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie. ZAPRASZAM!
    http://natalaani.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne sprawa :) przydałby mi się tren produkt, bo tak się składa mnie buty obcierają bardzo często i właściwie wszystkie :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :) nigdy o nim nie słyszałam. Ciekawa czy się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to jest
    Gratuluję współpracy
    Wygląda bardzo ciekawie
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt i myślę, że zdecydowanie warto go mieć.
    Zwłaszcza dla takiego efektu :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt Silky Fresh znajdziecie m.in. w sklepach CCC. Niebawem będzie go można zakupić w sklepie internetowym Coccine.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram