Wywiad z Pooozytywną!

W poście o bransoletkach Alou pytałam się Was czy chcielibyście czytać więcej wywiadów. Dlatego, że wielu z Was poparło ten pomysł, postanowiłam napisać do popularnych osób. Dziś mam dla was post z wywiadem z Weroniką z bardzo miłą i sympatyczną blogerką. 

1.Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
Szczerze mówiąc nie wiem. Czytałam wiele blogów i podobało mi się to, w jaki sposób inne dziewczyny opisują swoje życie i przemyślenia. Jakie zdjęcia tam dodają. Pomyślałam, że fajnie byłoby móc  mieć własną stronę i publikować tam zdjęcia.:)
To chyba właśnie dlatego założyłam  bloga. Z czasem bardziej się w to wszystko wkręciłam.

2. Pamiętasz może o czym był pierwszy post na twoim blogu?
Jak to zawsze bywa - przedstawiłam  siebie.

3.Opowiedz jak kształtował się twój styl pisania.
Czas, czas, czas. Czytając moje pierwsze posty zauważyłam jakie błędy robię, co mogę poprawić. Zmieniałam  się ja, a wraz ze  mną  wszystko co pisze.

4. Czym się interesujesz poza blogowaniem?
Fotografia chociaż myślę, że pora znaleźć kolejne zainteresowania.


5. Jaki masz stosunek do blogowej popularności?
Nie uważam, że jestem popularna. :)


6.Spotkałaś się z hejtem? Jak sobie z tym  radzisz ?
Owszem, nawet kilka razy. Mam to zwyczajnie gdzieś. :) Nie przejmuje się tym.


7.Ile średnio czasu zajmuje ci napisanie postu?
Szczerze mówiąc trudno to określić.  Bo zazwyczaj piszę posty wcześniej albo zaczynam i dopiero przed dodaniem kończę. 


8.Jaki był najmilszy komentarz jaki dostałaś? ☺
Szczerze mówiąc nie wiem. Lubię czytać długie komentarze, ale każdy, szczery jest dla mnie równie ważny.


9.Skąd czerpiesz inspiracje?
Na zdjęcia czy posty? :) szczerze mówiąc ze  wszystkiego. Inspiracje można znaleźć wszędzie.


10. Czyje blogi czytasz?
Kilka jest w pasku bocznym na moim blogu. Poza tym czytam dużo postów, które zobaczę na ddob.com


11.Czy któraś z blogerek jest dla ciebie wzorem?
Nie :) Nie chce się na nikim wzorować, chce być sobą! :)


12.Jak widzisz swojego bloga za kilka lat? ☺
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, ale mam nadzieję, że nadal będę go prowadzić.


13.Czy jesteś w pełni zadowolona ze swojej pracy? Co ewentualnie chciałbyś zmienić?
Nie. Chciałabym ulepszyć bloga. Być jeszcze lepsza w tym co robię, ale potrzebuję czasu. Mam nadzieję, że w przyszłości będę zadowolona z tego co osiągnęłam.


14.Co jest Twoim zdaniem kluczem do sukcesu? ☺
Jeśli dobrze rozumiem pytanie to zdecydowanie systematyczność. :)


15.Co osiągnęłaś dzięki prowadzeniu bloga? Czy zmieniło się przez to coś w twoim życiu prywatnym? ☺
Co się zmieniło? Zyskałam na pewno więcej pewności siebie.  Zdecydowanie.☺  myślę, że osiągnęłam sporo. Nawet jeśli chodzi o dostawanie ubrań.  Jest to ułatwienie dla moich rodziców. 


16.Prowadzenie bloga wpłynęło pozytywnie czy negatywnie na twoich znajomych? ☺
Moi przyjaciele doceniają to co robię. Tak samo jak rodzina. :) Co do reszty znajomych to nie wiem. I szczerze mówiąc bardzo mnie to nie interesuje.


17.Z jaką firmą nawiązałaś pierwszą współpracę? ☺
Pierwsza była firma shein.com! Byłam taka dumna, haha :D


18. Wiem , że masz kanał na YouTube , więc wolisz nagrywać, czy pisać ?☺
Zdecydowanie pisać. Tzn,mogłabym nagrywać, ale niestety w moim mieście raczej nie byłoby to akceptowane. xd


19.Jakie rady dałabyś początkującej blogerce? ☺ (Wymień dwie)
Nie wolno przejmować się hejtami  oraz brakiem czytelników.  Nie wolno się zniechęcić na samym początku  :)

Dziękuję Weronice, że zgodziła się na wywiad, poniżej macie linki do jej portali społecznościowych.
Blog - KLIK
Instagram - KLIK
YouTube - KLIK
DDOB - KLIK

26 komentarze

  1. Ojeju, Weronika jest świetną blogerką i gratuluję przeprowadzenia tak fajnego wywiadu :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam bloga Weroniki i to super, że zgodziła się na wywiad. :) Świetny wpis <3

    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje ją na IG ale jakoś nie przyszło mi do głowy, że pisze bloga! Wywiad jest fantastyczny :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wywiad. Miło tak poczytać jak jakaś osoba zaczynała pisać. Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/westerplatte.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Weronikę uwielbiam
    Super post
    Czekam na więcej takich
    Pytanka super
    Pozdrawiam, miłego dnia :) oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej Weronice, jednak z chęcią wejdę na jej bloga i przejrzę kilka notek. :)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/moj-pobyt-na-mazurach-cz1drewniane.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wywiad. Weronika jest bardzo sympatyczna blogerką ;) Czekam na więcej wywiadów ;) A co do Weroniki to słyszę o niej pierwszy raz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię jej bloga;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Weronikę osobiście, bardzo fajna i miła osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ma zdjęcia. Trochę ogólnikowe odpowiedzi, no ale może tak miało być. Dziewczyna mimo to wydaje się być spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe zdjęcia, przyznam szczerze że na kilku strasznie przypominała mi Margaret :') Odpowiedzi troszkę króciutkie, ale cały wywiad bardzo fajnie się czytało. Wydaje się być bardzo sympatyczną dziewczyną :) Pozdrawiam.
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. znam bloga Weroniki :)
    ciekawy wywiad :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Zazdrościmy wywiadu! <3 Obserwujemy bloga Weroniki od początku blogowania i przejrzałyśmy każdy jej wpis <3 Uwielbiamy ją ;3 Jest prześliczna :) <33 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie czytało się ten wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do #LBA. Więcej informacji u mnie na blogu : dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny wywiad przyjemnie się czytało :) http://sayaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że Weronika jest pozytywna i dobrze, ze dała sobie taką nazwe bloga. Super :) !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wywiad a zdjęcia dołączone do niego genialne!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wierną czytelniczką Weroniki już od jakiegoś czasu. Jej blog jest świetny, Twój również! Zadałaś naprawdę dobre pytania! Staję się również czytelniczką Twojego bloga, ponieważ jest cudny! Obserwuję! <3 Mega mi się podoba - jest uroczy!:D
    Karolina
    Mój blog: karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy w sumie o niej nie słyszałam. Mimo wszystko Weronika wydaje się być naprawdę ciekawa i przesympatyczną osobą.
    Bardzo podobają mi się jej zdjęcia. Super pytania do wywiadu. ;)

    Masz naprawdę przecudnego bloga. ;)
    siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. po raz pierwszy slysze o Weronice ;) z checia zajrze na jej portale spolecznosiowe, wydaje sie byc bardzo mila osoba ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny wywiad z mega pozytywną i skromną osóbką:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram