Pukka Pads


Dzisiaj chciałabym  pokazać Wam  jeden z artykułów szkolnych. Notes, który przyda Wam się, aby zapisać potrzebne informacje.
Pukka Pads to firma, która sprzedaje produkty do szkoły. Produkty Pukka to profesjonalizm wykonania połączony z najwyższą jakością materiałów, niepowtarzalnym stylem i przystępnej cenie. Tworzenie notatek, segregowanie informacji i dokumentów, planowanie oraz organizacja pracy jeszcze nigdy nie były tak proste! Praca i nauka z produktami Pukka są po prostu przyjemniejsze! 
O firmie:

  • Tworzenie i produkcja innowacyjnych produktów na bazie papieru dla światowego przemysłu od 2000 roku.
  • 14 lat doświadczenia, poświęcenia i zaangażowania pozwoliły na rozwój i sprawiły, że marka stała się liderem na rynku w segmencie zeszytów i papeterii biurowej.
  • Numer 1 w Wielkiej Brytanii w produkcji markowych zeszytów.
Co myślicie o tej firmie? Dajcie znać czy Wam też sprawdził się ten notes!:)
Link do sklepu - KLIK
















18 komentarze

  1. Posiadam taki zeszyt z tej firmy i jest świetny! Super się sprawdza,a ja nic nie zapominam. Polecam! Cudowne zdjęcia ♥
    Zapraszam serdecznie do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam taki zeszyt z tej firmy i jest świetny! Super się sprawdza,a ja nic nie zapominam. Polecam! Cudowne zdjęcia ♥
    Zapraszam serdecznie do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę sobie zakupić ten zeszyt!
    Swietne zdjecia,ogolnie fajny pomysl na postl.
    Pozdrawiam i ślę buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na studiach również miałam taki zeszyt :) Bardzo fajny, można dobrze zorganizować notatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega taki notesik :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki notes to świetna sprawa do dodatku śliczną ma okładkę. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jak notesy mają z boku zakreślacze, zawsze można je szybko otworzyć :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. super zeszyty! uwielbiam takiego typu rzeczy! :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes wygląda na bardzo porządnie wykonany :) lubię takie gadżety, na pewno zajrze na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym zeszycie już sporo słyszałam i też widziałam go po księgarniach, jednak go nie mam. Wygląda na bardzo fajny, może w przyszłości uda mi się go zakupić :)
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś mialam i byłam zadowolona :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam takie notesy, zeszyty z zakładkami sama sobie ostatnio takowy kupiłam na studia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam notesy, zeszyty, kalendarzyki ! :) Taki jaki Ty masz jest super :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już te notesy! Są świetne :) Chętnie bym sobie taki kupiła!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o nich słyszę :) Ale wygląda obiecująco :)

    Zapraszam również do siebie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/10/test-kosmetykow-4.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, ale wydaje się byc ciekawa :D Mają śliczne zeszyty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram