Zaful

Niedawno zaczęłam moją pierwszą współpracę z chińską firmą Zaful, czyli sklepem, o którym głośno zrobiło się w blogosferze. Po chińskiej firmie pewnie spodziewacie się złej jakości ubrań, ale nie tym razem. Wszystkie rzeczy, które otrzymałam wykonane są z dobrego materiału i nie są drogie, a o to właśnie nam chodzi.
Otrzymałam od nich torebkę, bluzkę i narzutkę.

Biała bluzka, którą właśnie widzicie nadaje się na lato i najbardziej podoba mi się z rzeczy, które otrzymałam. Jest wygodna i ładnie wygląda.




Ta narzutka fajnie wygląda na stroju kąpielowym, ale również można ją nosić na codzień . 



Czarna, skórzana torebka świetnie nadaje się na wyjście do kina, bądź wycieczkę, tym bardziej , że zaczął się rok szkolny. W środku torby znajduję się również kosmetyczka na małe drobnostki.  
Zakupy na stronie sklepu nie zajmują wiele czasu, a w razie jakichkolwiek problemów możemy liczyć na fachową pomoc. Firma Zaful zrobiła na mnie dobre wrażenie i jest godna polecenia.


Linki do ubrań:
Bluzka- KLIK
Narzutka - KLIK
Torba - KLIK
Będzie mi bardzo mi miło jak poklikacie w linki.:)

17 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia ! Pierwsza bluzeczka mega :) Poklikane !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie te rzeczy wyglądają! Wszystko poklikane (naprawdę) :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne ubrania! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka fajna :D kliknęłam :)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest cudna! :) Widzę, że Zaful staje się coraz bardziej popularne w blogosferze. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda zawsze chińskie firmy mają nie za dobrą opinię :) ale u ciebie wszystko wyglada super m, tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :)
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna narzutka!

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne look'i i super zdjęcia!! :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyszłaś na tych zdjęciach,a bluzka jest niesamowita! :) Zapraszam!   https://www.facebook.com/Jaglusia-1607260202937464/?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka przepiękna :) Czekam na paczkę od nich, mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i Stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram