Nanobytes

 "Jakiś czas temu, daleko, daleko w kosmosie…
Niebo było wypełnione jadalnymi planetami, dryfującymi niebezpiecznie blisko gwiazd. Planeta Nano zbudowana była z trzech wstrząsających smaków: Truskawkowego, gumy balonowej oraz coli. Kiedy Planeta Nano zderzyła się z gwiazdą, eksplodowała, wypełniając niebo mnóstwem małych słodkości.
Zespół Nano – Astronautów został wysłany, aby zebrać te rzadkie i pyszne słodkości i przywieźć je z powrotem na Ziemię,  dla Ciebie, abyś też mógł cieszyć się tymi pysznymi smakami."
Ostatnio otrzymałam od firmy Bon Bon Buddies cukierki Nanobytes.Mają one trzy smaki: truskawkowy, gumy balonowej i coli. Są dostępne w dwóch wersjach: 25g saszetkach i 65g zamykanych toreb.Nanobytes można spotkać na przykład w Rossmannie. Estetyczne i ładne opakowanie cukierków zachęca do ich kupna. Jednak największą zaletą Nanobytes jest ich wyjątkowy i niepowtarzalny smak.

Oto co wchodzi w skład cukierków:
  • cukier, 
  • cukier słodowy,
  •  maltodekstryna, 
  • sok jabłkowy z koncentratu, 
  • olej roślinny, 
  • skrobia kukurydziana modyfikowana, 
  • substancja zagęszczająca, 
  • regulatory kwasowości, 
  • emulgator, 
  • aromat, 
  • barwniki,
Na Facebooku na stronie Nanobytes możecie zdobyć mnóstwo nagród. Do wygrania jest nawet iPad! Zapraszam także na stronę firmy na której znajdziecie więcej informacji - www.lotsoflittlesweets.com 





21 komentarze

  1. Bardzo fajny post
    Jadłam te Kuleczki, są w Rossmanie
    Bardzo smakowite
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kupię je przy najbliższej okazji :) Jestem ciekawa ich smaku :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam1 Niebo w gębie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się Nanobytes są przepyszne, sama z chęcią po nie sięgam!

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nie słyszałam o tych cukierkach :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i ciekawy pomysł 😁 Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o tych cukierkach, jednak jeszcze nie jadłam...

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tych cukierkach, chociaż zapowiadają się ciekawie. Idealne dla takiej maniaczki słodyczy jaką jestem ja, haha ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo o nich słyszałam :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą być przepyszne :D
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. O nich bardzo dużo słyszałam, jednak nigdy nie spróbowałam. O smaku coli muszą być pewnie przepyszne. Nawet nie wiedziałam, że są one dostępne w Rossmannie. Post fajny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przysmaki <3

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zgłodniałam ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam je w Rossmannie , następnym razem się skuszę ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają, ale jeszcze ich nie widziałam w sklepach :/
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Jeszcze o tych słodyczach nie słyszałam. Zapraszam na mój blog: http://mswiatmzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam już, są pyszne ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Awwwwwww Jak to cudownie wygląda! Chyba niedługo odwiedzę Rossmanna!
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post.
    Skład tych ,,mini-planet" wydaję się być spoko, ale ja się na tym za bardzo nie znam.
    Próbuję teraz jeść mało słodkiego, więc raczej szybko tego nie sprawdzę...
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram