Panna Joanna Make-up - wywiad!

Kolejny wywiad, tym razem z Panną Joanną Make-up. Na pewno znacie tę sympatyczną osobę, która prowadzi kanał na YouTube. Ma prawie 200 tysięcy subskrybentów także cieszę się, że  mogłam przeprowadzić z nią tę rozmowę.

1. Jak długo prowadzisz kanał na YouTube?
Kanał prowadzę już prawie 6 lat.


2. Co skłoniło Cię do jego założenia?
Chęć przeżycia nowej przygody. Oglądałam inne YouTuberki urodowe i stwierdziłam, że ja też chciałabym spróbować swoich sił na tym polu.

3. Twój największy youtubowy sukces?
To chyba fakt, że od 6 lat nieprzerwanie prowadzę swój kanał, dostarczam nowy kontent, z dnia na dzień coraz bardziej się rozwijam.



4. Gdybyś miała możliwość zmieniłabyś coś w swoim życiu?
Nie, lubię je takim jakie jest.


5. Kanał traktujesz jako hobby czy raczej pracę?
Lubię łączyć obie dziedziny, uważam, że nie ma w życiu nic lepszego niż praca nad hobby lub też hobby, które staje się Twoją pracą, to daje ogromną satysfakcję.


6. Jakiego youtubera/youtuberkę podziwiasz?
Tych, którzy są szczerzy, autentyczni, pracowici, a jednocześnie potrafią oddzielić YouTube od życia prywatnego i szanować wyznawane wartości pomimo tego, że pokazanie pewnych dziedzin życia mogłoby zapewnić im zwiększenie oglądalności.

7. Jak u Ciebie wyglądały początki?
Nagrywałam, dodawałam, starałam się, z dnia na dzień dołączali do mnie nowi widzowie co dawało mi motywację i popychało do dalszego działania.



8. Plany na przyszłość związane z YouTubem?
Rozwijać się.


9. Chciałabyś zmienić coś w swoim kanale?
Ja codziennie coś zmieniam, nie zawsze to widzicie, ale każdego dnia staram się zrobić coś nowego. Myślę też, że pytanie czy chciałabym coś zmienić jest trochę bezpodstawne, bo w tym przypadku chcieć to móc, coś Ci się nie podoba - próbujesz to zmienić :).

10. Moda czy wygoda?
Wygoda.



11. Jak z czasem zmieniał się Twój kanał?
Mam nadzieję, że to widać, wystarczy zajrzeć do starszych materiałów, lepsza jakość, ja swobodniej czuję się przed kamerą, potrafię lepiej się z Wami komunikować, zachęcam żebyście wszyscy sami ocenili.


12. Jaki masz stosunek do popularności?
Zależy co rozumiemy poprzez popularność, błysk fleszy i stanie na ściankach mnie nie bawi. Jeśli jednak chodzi o rozpoznawalność na ulicy to jest to oczywiście miłe uczucie kiedy widzowie podchodzą, zagadują, doceniają moją pracę.

13. Przejmujesz się krytyką? Jak sobie z nią radzisz?
Krytyka jest budująca, motywująca, często biorę ją pod uwagę. Natomiast jeśli chodzi o hejt, to nie robi on na mnie już większego wrażenia.

14. Masz jakiejś marzenie związane z YouTubem?
Tak, dalej działać w sieci, najdłużej i najlepiej jak się da.




Kanał na YouTube - KLIK
Facebook - KLIK 
Instagram -  KLIK









17 komentarze

  1. Super post! Oglądam Pannę Joannę Make-up, jest bardzo fajna :)
    Zapraszam do mnie: http://mswiatmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swego czasu ją oglądałam, ale nie wiem czemu zaprzestałam. robiłam "czystkę" w urodowych vlogerkach i tak wyszło XD aż zajrzę na kanał! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Oglądam jej filmiki i subskrybuje.
    Uwielbiam ją. Obserwuje bloga.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju Ona ma taką śliczną urodę<3 Mega dziewczyna z pasją!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie, że udało Ci się przeprowadzić z nią wywiad!
    uwielbiam ją oglądać :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Gratuluję, świetny post. Wywiad z osobą, która zyskała sympatię kobiet to osiągnięcie.
    kakamis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wywiad. Zostawiam ci obserwację i zapraszam, może mój blog też cię zainteresuje :)

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna Panna Joanna ^^ Ja akurat polskiego youtube'a raczej nie oglądam, ale bardzo doceniam ludzi, którym udało się zamienić ich hobby w pracę :) Troszkę zazdroszczę!

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię jej filmiki . Fajny post .

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny wywiad :)


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wywiad! bardzo ładne jej zdjęcia dałaś ♥
    i ogólnie świetny post

    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym wywiadem <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wywiad i zdjęcia.
    Bardzo dobre pytania...pozdrawiam :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wywiad, świetne pytania i odpowiedzi Asi również.
    Bardzo lubię ją oglądać, więc fajnie, że udało Ci się przeprowadzić z nią wywiad.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram