Girla.pl

Witam Was w ten jesienny wieczór! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam etui ze sklepu Girla.pl, który z pewnością znacie. Wybrałam je , ponieważ ma bardzo ładny wzór, który od razu mi się spodobał.  Obudowa wykonana jest z plastiku, chroni tył i boki telefonu przed kurzem i zabrudzeniem . Etui może również złagodzić zarysowania w razie upadku telefonu. Oczywiście posiada wszystkie  niezbędne wycięcia na ładowarkę, aparat, bądź słuchawki.  Dzięki temu jest wygodne w użytkowaniu. Przesyłka była dobrze zapakowana, więc mogę Wam zagwarantować, że w trakcie transportu nic się nie uszkodzi.  Etui, które wybrałam ma przezroczyste boki i lepiej wyglądałaby na białym telefonie. Zapraszam Was również na jesienną kolekcje tego sklepu, w której znajdziecie swetry, rękawiczki i szaliki.







Etui - KLIK

20 komentarze

  1. Ale mega cudowne etui :) Ma przeuroczy wzorek :D Jednak ja jestem zwolenniczką etui 3D jak to się mówi. Możecie wierzyć lub nie ale nie raz uratowało życie mojego telefonu ^^ Jednak tak czy siak mam w planach zakupienie takiej bardziej "zwykłej" obudowy, na pewno zajrzę do tego sklepu przy wyborze, mam nadzieję że znajdę tam mój model telefonu! :)
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny asortyment ma ten sklep. Koniecznie będę musiała coś zamówić. Etui wygląda cudownie, fajnie że na tej stronie jest różnorodność do co modeli telefonów <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne etui. Pieknie je połączyłaś z tymi płatkami!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/ragnbone-man-humanpoppy-lovers-yoins.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to etui, musiałabym sobie niedługo takie kupić. Wygląda naprawdę cudownie!

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  5. idzie mi podobny case *.* śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklep ma bardzo fajny asortyment, podoba mi się
    Śliczna obudowa
    Świetna post, recenzja
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne etui *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, niby zwykłe etui, a potrafisz uchwycić każdy milimetr jego koloru <3 to się chwali
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! To etui jest mega! Świetnie się prezentuje :) Super, że dodałaś też te płatki w tle ;) To bardzo klimatyczne :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ,piękny case! <333


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Śliczne etui. Jest takie mega sweet. Niestety mam mało popularny model telefonu i ciężko znaleźć na niego coś ciekawego. Jednak z nową komórką na pewno przejrzę asortyment sklepu. Bardzo fajny post. ;)

    stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście ładne,szkoda tylko że nie dla facetów :-) Fajny blog. Dzięki za wczorajszy komentarz na moim www.stanislawgorny.blog.onet.pl Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne etui ;o I jak ładnie prezentuje się z tymi płatkami róż ;)
    Pozdrawiam ;3
    http://timeinthemountains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby to tylko zwykłe etui, ale ten case ma coś w sobie. Jest świetne. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, śliczne etui :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne to etui, podoba mi się połączenie tych kolorów ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne etui, przejrzę za chwilkę oferte sklepu :)

    pozdrawiam serdecznie,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuję to etui;) szkoda tylko, ze nie chroni szkła przed upadkiem. Znając moje szczęście, to wypadł by mi z ręki i ekran wyglądał by jak pajęczyna:)))
    Stronkę zaraz odwiedzę, może coś dla siebie wybiorę:)
    pozdrawiam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram