Konkurs Mikołajkowy!

Hej kochani! Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim Mikołajkowym konkursie!

DO WYGRANIA JEST:
Kosmetyczka
Notes
Skarpetki
Błyszczyki

Aby wygrać należy :
1. Obserwować mój blog.
2.W komentarzu pod postem odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego lubisz Święta Bożego Narodzenia? oraz podać swój adres e-mail. Wszystkie wypowiedzi zostaną przeczytane, a najbardziej kreatywny i pomysłowy komentarz nagrodzony.
Konkurs trwa od 26.11.2016 r. do 4.12.2016 r.. Wyniki ogłoszę 6 grudnia, aby osoba wygrana miała miłą niespodziankę. 
Wzór :
Obserwuje jako ...
Mój adres e-mail...
Święta Bożego Narodzenia lubię, ponieważ... 
Powodzenia!:)




22 komentarze

  1. Święta Bożego Narodzenia najbardziej lubię za to, że jest to czas kiedy mogę zwolnić i spokojnie zasiąść z rodziną przy stole kiedy każde kłótnie wtedy wydają się nie ważne i wszyscy zasiadają wspólnie do tego stołu dzieła się opłatkiem śpiewają wspólnie kolędy i nikt się wtedy nie spieszy i może spędzić ten czas w gronie najbliższych a uważam ze takie święta z najbliższymi są świętami najlepszymi

    czescgimbusie@gmail.com

    Obserwuje jako AdaVanity

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuje bloga jako: Martyna Dodziks
    2. Moj adres e-mail: b444by@gmail.com
    3. Święta Bożego Narodzenia, lubie... nie. Lubie to za mało powiedziane - Kocham, ponieważ jest to jedyny czas kiedy tak naprawde moge zatracić sie w tych magicznych chwilach. Kiedy moja rodzina spotyka sie w jednym gronie i pomimo różnych sporów - potrafią w ten czas spędzić święta beztrosko, bez klotni. Kocham słuchać kolęd i przygotowywać wszystko do wigilii, od dekoracji az po gotowanie. Czuje wtedy duza bliskość z innymi, radość, odpoczynek, spokój, przyjaźń, milosc - wszystko to o czym zapominamy niestety na codzień. Te święta spędzę z moim maleństwem w brzuszku, bardzo długo sie o nie starałam i stał sie cud... jest. To bedą naprawde pod tym względem magiczne święta. Choc mam juz troche lat i tak pod względem tych świat jestem jak dziecko. Dalej wierze w świetego Mikołaja i elfy :--)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuje jako Kinga Kayarzyniak
    2. bulka20100@wp.pl
    3. Uwiebiam święta Bożego Narodzenia za to, że mogę je spędzić z najbliższymi bez żadnych kłótni i sporów. Panuje wtedy taka miła, świąteczna atmosfera. Do tego ubieranie choinki i pakowanie prezentów.. Jednak dla mnie najlepszym prezentem jest uśmiech na twarzy osoby, którą obdarowałam prezentem i mimo, że jest skromny to jej się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuje jako Kinga Katarzyniak
    2. bulka20100@wp.pl
    3. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia za to, że mogę je spędzić z najbliższymi bez żadnych kłótni i sporów. Wtedy panuje taka miła i świąteczna atmosfera. Do tego rodzinne ubieranie choinki i pakowanie prezentów.. Jednak dla mnie najlepszym prezentem jest uśmiech na twarzy osoby, którą obdarowuje prezentem i mimo tego, że jest on skromny to jej się podoba. Nie ma nic cenniejszego niż uśmiech drugiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako Natalia Konopacka
    Mój adres e-mail natusxk@icloud.com
    Święta Bożego Narodzenia lubię, ponieważ to jest czas kiedy widzę rodziców. Moi rodzice pracują za granicą i widzimy się raz czy dwa na pół roku a święta to taki okres kiedy przez chociaż kilka dni mogę ich mieć przy sobie. Więc święta to dla mnie bardzo ważne kilka dni bo kiedy jesteśmy wszyscy razem czuć prawdziwą magię świąt. Każdego z nas wtedy przepełnia szczęście i radość z tego że możemy siebie zobaczyć i co roku wprowadzać nową tradycję do naszego stołu. W tym roku pierwszy raz od dłuższego czasu święta spędzimy w Polsce i już się nie mogę doczekać tej cudownej magii. Ciesząc się swoim towarzystwem wszystko staje się lepsze bo cieszę się że mogę ich mieć przy sobie. Nie ma nic lepszego od spędzania świąt z moimi ukochanymi rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : Vlog-Girls.E-mail: luccy03@wp.pl.Święta Bożego Narodzenia najbardziej lubię za tradycje.Wspólne ubieranie choinki,śpiewanie kolęd,kolacja wigilijna ,dzielenie się opłatkiem,spędzanie czasu z rodziną i sam klimat świąt jest cudowny :) Fajne jest to że cała rodzina się wtedy spotyka i można w miłej atmosferze spędzić te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : Natalia Kaczmarek
    email - natalia571@vp.pl
    Dlaczego lubię Święta Bożego Narodzenia ? Ba! Ja je uwielbiam. To czas, w którym wszystko inne robi się nieważne, a w sercach każdego człowieka, robi się ciepło i magicznie. Samo przygotowanie do świąt, pięknie wystrojone ulice, wystawy w sklepach. Uwielbiam to. Każdy się uśmiecha, a jego myśli przeważają na tych, aby już wypatrywać pierwszą gwiazdkę i usiąść z rodziną przy stole wigilijnym. Lubię ten czas również za to, że bardzo dużo osób pomaga wtedy dzieciakom z domu dziecka, ubogim jak i bezdomnym. Wtedy nikt nie powinien być samotny. Poza tym uwielbiam z mamą robić listę na zakupy co jest potrzebne do potraw wigilijnych. Potem tylko czekać, aż tata kupi karpia i możemy zacząć gotowanie i przyrządzanie smakołyków. Dzięki Tobie przypomniałam sobie, dlaczego tak naprawdę kocham te święta. Nie mogę doczekać się tego momentu, gdy będę dzieliła się opłatkiem z rodziną, czy z klasą. W tym roku to moja ostatnia klasowa wigilia, ponieważ w maju czeka mnie matura. Czekam z niecierpliwością za tym momentem, gdy wszyscy będą dla siebie życzliwi, a w powietrzu będzie unosił się zapach pomarańczy.. Mmm.. Tobie również życzę miłego czekania na tegoroczne święta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako Magdalena Linda (mluucyy)
    email - mluucyy@o2.pl

    Święta Bożego narodzenia to dla mnie magiczny czas. Uwielbiam święta, uwielbiam tą atmosferę no i uwielbiam jedzenie! W tym roku wyprowadziłam się z domu, więc tym bardziej nie mogę doczekać się Świąt i spędzenia ich w gronie rodziny.
    Kiedy czytam/słysze te wszystkie komentarze, że w sklepach już miesiąc przed można zakupić świąteczne rzeczy to bardzo się dziwie. Dla mnie nawet jakby robili to w październiku to też bym się cieszyła. Mam wielką radochę jak idę do sklepu i mogę kupić przeróżne świąteczne pierdołki.. Mogę nawet zdradzić, że już mam ustrojoną choinkę w mieszkaniu haha. Tak czy owak, Święta lubię za to, że mogę je spędzić z najbliższymi, że mogę podarować im prezenty od serca.. i że moge się dobrze najeść bez żadnych wyrzutów sumienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje bloga jako BlackLady
    Mój e-mail (black.lady08050@gmail.com)
    Święta Bożego Narodzenia lubię ponieważ są czymś magicznym, takim czasem kiedy nie kłócę się z mamą, kiedy razem z moją młodsza siostrą przebieramy się 10 razy dziennie i szykujemy potrawy wigilijne. Kiedy przy świątecznej muzyce ubierany choinkę, która dzień wcześniej przynoszę z dziadkiem. Jest to czas gdy przy rodzinie rzucamy się na prezenty i są nam robione zdjęcia. Powiedziała bym, że jest to wszystko co najważniejsze w jednym skupione w patrzeniu czy jest już pierwsza gwiazda na granatowym niebie i czy Mikołaj pędzi na saniach koło gwiazd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako Ewelina Folek
    Mój adres e-mail ewelinafolek@gmail.com
    Święta Bożego Narodzenia lubię, ponieważ zawsze w tedy jest wolne, nie trzeba się niczym stresować. Nie martwisz się, że jutro masz 3 kartkówki, pojutrze sprawdzian a na piątek referat. Calutki dom wysprzątany na błysk, wszędzie ozdoby świąteczne, zapach ciast i ciasteczek oraz oczywiście mandarynek. Pięknie ustrojona choinka, którą zdobili wszyscy razem na na niej ozdoby robione ręcznie przez rodzinkę, która w końcu miała czas na spędzenie wspólnego wieczoru, bo rodzice nie są w pracy, dzieci nie są w szkole czy też na jednych z dodatkowych zajęć. W święta zawsze do mnie zjeżdża się caaaała rodzinka około 30 osób, wspólnie spędzają czas, śmieją się, śpiewają kolędy, dzieci biegają pomiędzy stołami i chwalą się kto co dostał od aniołka. Miedzy czasie dzwonek do drzwi a w progu kolędnicy :) Świta są piękne, lubię też ten czas w którym przed świętami idę na zakupy by zrobić niespodziankę swoim bliskim pod choinką. Od 2 lat jestem z facetem, który urozmaicił też moje święta i w jeden dzień jadę do jego rodziny, gdzie drugi raz przeżywam to samo lecz z innymi ludźmi, równie wesołymi i mega uprzejmymi. A po świętach wiem, że nadchodzi sylwester jedyny dzień w roku w którym zapominam o treningu, dyspęza od fit diety i zaczynamy zabawę w gronie najlepszy znajomych. Święta to magiczny czas zawsze tak uważałam i będę uważać. Czekam tylko na takie święta gdzie będzie śnieg i ta magia będzie naprawdę dostrzegana przez wszystkich. Życzę każdemu takie radości i miłości do tych świąt jaką ja mam w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako Natalia Piatczyc
    Mój adres e-mail nata050697@gmail.com
    Święta Bożego Narodzenia lubię, ponieważ to czas zarezerwowany dla Boga. Na nowo odradza się we mnie wiara. Czuję radość, spokój. A co równie istotne spędzam czas z najblizszymi.

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę powodzenia wszystkim :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/11/my-hair-secrets-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie przepadam za Bożym Narodzeniem. Jest kilka powodów, przez które to święto pozostawia na mojej twarzy uśmiech na ten okres, ale w większości jednak trzymam się takiej postawy, jak na początku mojego komentarza. Nie lubię, gdy z grzeczności jedynie, czasem nawet widac jak sztucznie niektóre osoby składają sobie życzenia. Nie rozumiem dlaczego tylko w ten okres ludzie stają się największymi przyjaciółmi, a w pozostałe dni w roku posyłają sobie wrogie spojrzenia. Nie mówię tu o całej społeczności, a o jedynie moich poglądach co do mojego środowiska. Jednak, jak wspominałam, są też powody, przez które lubię poczuć tą magię świat. Uwielbiam siedzieć wieczorem, w cieplutkim łóżku, z kubkiem ciepłego barszczu, słuchając kolęd, a jeszcze bardziej lubię chodzić razem z moimi znajomymi i śpiewać je sąsiadom, innym mieszkańcom mojej miejscowości.

    Obserwuję bloga jako: Julka Skorupka
    Mój e-mail julka199966@wp.pl
    Mój blog: julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wezmę udziału, bo nie mam szczęścia do konkursów :)
    ale wszystkim życzę powodzenia, świetny pomysł z tym konkursem !

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje bloga jako Juliaa
    2. Adres e-mail: julia.dragula@vp.pl
    3. Zacznijmy od tego, że ja bardzo lubię grudzień. A Święta Bożego Narodzenia kocham <3 Dlaczego? Pierwszym powodem jest to, że nie trzeba chodzić do szkoły, a co za tym idzie nie bede musiala siedziec do pozna nad nauka, tylko będe mogła spokojnie pobawić się z moim rodzeństwem. Lubię w Świeta Bożego narodzenia ta atmosfere. Razem z rodzina zasiadamy przy stole i wszyscy o czymś rozmawiamy. Kocham także to, że dziekac sie oplatkiem skladamy sobie szczere życzenia, które płyna prosto z naszych serc. Zawsze łezka kreci mi sie w oku, bo wtedy ten czas jest magiczny i liczymy się tylko w nim my. Nasze zmartwienia i kłopoty odchodza na bok. Kocham święta też za to, że pogłębia to nasza wiare w Jezusa. Kościoły cudownie wygladaja w pasterke. Kocham Święta za to, że wchodzac do domu widzisz wszystko pięknie wystrojone. Zapach ciast i pierniczków roznosi sie po całym domie. Święta sa też piekne ze wzgledu na to, że razem możemy ubrać choinke, śmiejać sie przy tym. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jest to chwila wyciszenia sie, uspokojenia, rozmyślania nad tym co dobre. To wspaniały czas. Nie wyobrażam sobie świat bez rodziny. Bo to dzięki tej miłości która jest w nas święta sa takie magiczne. Jak i magiczne są wieczory w ciepłym sweterku z kubkiem w ręku i idealna książka albo wraz z rodzina przy puzzlach. Wow, nie wiedziałam, że jest aż tyle powodòw za ktòre kocham święta ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie święta Bożego Narodzenia, ponieważ jest wtedy wolne w szkole. Można trochę powkurzać loszki z 1a (szczególnie 9 nr) ��, brać udział w świątecznych konkursach np. U Jołanny. Jest jeszcze 1 najważniejszy powód, ale wam go nie powiem. xD . Jak wygram to dopiero bydzie xD �� mój email to sobczakagata58@gmail.com
    Obserwuje jako agata sobczak

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny konkurs! Piękne skarpetki!
    Powodzenia!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. notes cudowny, supcio rozdanie :D
    Pozdrawiam Cieplutko i zapraszam na konkurs <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. są tak fajne rzeczy, że chyba pierwszy raz w historii się skuszę. :)
    także obserwuję bloga jako madusia.
    mój mail to: magdalena.k.ujma@gmail.com
    a dlaczego lubię Święta Bożego Narodzenia?
    przychodzi w naszym życiu taki czas, gdy wyprowadzamy się z domu, wyjeżdżamy do innego miasta, zaczynamy wieść nasze własne życie i kontakt z rodziną przestaje być codzienny. rozmowy telefoniczne, wiadomości pisane przez internet nigdy nie zastąpią nam obecności drugiego człowieka, zwłaszcza mamy i taty. i dlatego właśnie uwielbiam ten świąteczny czas, bo wtedy cała rodzina przyjeżdża do domu i wszystko jesteśmy tak po prostu razem. nie mają znaczenia żadne prezenty, nie liczy się praca, uczelnia i problemy, wtedy najważniejszy staje się ten nasz wspólny czas, z którego biorą się najpiękniejsze wspomnienia. zapach choinki, blask lampek na nich, płomień świeczki na stole, śmiech najbliższych i te kilka pustych miejsc po tych, którzy odeszli na zawsze, ale są też na zawsze w naszej pamięci. tak, Święta to zdecydowanie magiczny czas i cieszę się, że będą już niedługo. :)

    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako 199 osoba, czyli Emilia Miller :)
    Mój adres e-mail emi.kosmita@gmail.com
    Święta Bożego Narodzenia lubię, ponieważ... to czas kiedy na dlużej spotkam sie z caaałą rodziną. Jestem właśnie na 1 roku studiów i nie wracam co tydzień do domu, zwykle co 2 czy 3 tygodnie.. podczas weekendu w domu nie spotkam się z całą rodziną tak jak właśnie na święta - zawsze obchodzimy je liczną grupą około 15 osób, dziadkowie, rodzenstwo moich rodziców, ich dzieci i moje młodsze rodzeństwo. To czas największej intergracji i za to kocham te święta! Za co jeszcze lubię święta? Za te wszelkie słodycze, które pachną jak zima.. Za masę pomarańczy, tych na stole, tych z goździkami w skórce, tych w herbacie czy grzanym winie. Za domowe pierniczki z słodkim lukrem, za słodki makowiec i kruche ciasteczka z dżemem. Za kominek zapachowy wypełniony olejkiem lub woskiem cynamonowym, pomarańczowym, pierniczkowym, grejpfrutowym, goździkowym.. kwintesencja tych świąt!
    Lubię święta bo to czas dekoracji mieszkań, domów, pokojów w wyjątkowy sposób! Własny pokój zachowuje w kolorach bieli i srebra, a w salonie ubieramy ogromne, żywe drzewko.. a do tego oczywiście schowane pod nim prezenty! Drobiazgi dla całej rodziny :) To także jedyny słuszny czas aby wyjąć kalendarz adwentowy na ścianę i codziennie wyjmowąć z niego coś małego, słodkiego!
    Na koniec.. lubię święta za to, że to idealna okazja do pamiątkowego zdjęcia. Rodzice, ja, moi młodsi bracia (2), 2 koty, 2 psy.. i wszyscy w świątecznych czapkach, strojach, dodatkach!

    Wyjątkowo cały zestaw, który jest do wygrania, podoba mi się! Kosmetyczka jest odlotowa, całkowicie w moim stylu.. a najbardziej jestem ciekawa tych pomadek do ust, czy faktycznie są takie słodie! :)
    Pozdrawiam, Emilia Miller
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram