Nowości Equilibra!

W dzisiejszym poście po raz kolejny chciałabym zaprezentować kosmetyki firmy Equilibra, ponieważ są to produkty bardzo dobrej jakości.Tym razem miałam okazję przetestować szampon aloesowy i olejek do włosów.

Opis produktu:

Łagodny aloesowy szampon z pierwiastkami z Morza Martwego delikatnie oczyszcza, chroni i nawilża włosy i skórę głowy. Szampon idealny do codziennego stosowania przeznaczony dla całej rodziny. Działanie ochronne aloesu zwiększa tolerancję skóry na produkt. Zawiera substancje aktywne pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają skórę głowy nie wysuszając jej, włosy po umyciu pozostają gładkie i lśniące. Pierwiastki z Morza Martwego remineralizują trzon włosa. Aloes zawarty w szamponie jest cennym ekstraktem roślinnym bogatym w polisacharydy, które chronią i nawilżają trzon włosa oraz przywracają równowagę skórze głowy. 
Dlaczego aloesowy szampon?
► Wysokie stężenie aloesu: 20% pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, bez obróbki chemicznej, nie pasteryzowany
► Szampon wzbogacony pierwiastkami soli z Morza Martwego o działaniu remineralizującym
► Surfaktanty na bazie roślinnej
NIE ZAWIERA DETERGENTÓW SLES i SLS►NIE ZAWIERA PARABENÓW►NIE ZAWIERA ALERGENÓW►NIE PERFUMOWANY SUBSTANCJAMI UCZULAJĄCYMI►TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
Moja opinia:
Szampon ma bardzo fajne działanie, odżywia moje włosy i ma ładny zapach oraz przystępną cenę. Polecam, warto go wypróbować.:)

Opis produktu :

OLEJEK NABŁYSZCZAJĄCY DO WŁOSÓW zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSYNERGIA (aloes+ olejek Arganowy + keratyna z protein pszenicznych), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Unikalna formuła preparatu z naturalnymi olejkami odżywia i chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
ZAWIERA:
► Olejek Arganowy: odżywia włosy
► Olejek z kiełków pszenicy: zmiękcza włosy
► Aloes: nawilża włosy
► Olejek z siemienia lnianego: odbudowuje strukturę włosa
► PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
Sposób użycia: stosowany na suche włosy ożywia je, stosowany po umyciu na wilgotne włosy chroni je w trakcie stylizacji, stosowany na świeżo wysuszone włosy dodaję im blasku.
NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW►NIE ZAWIERA ALERGENÓW►NIE ZAWIERA PARABENÓW

Moja opinia:

Olejek posiada bardzo ładny zapach. Włosy są odżywione, pełne blasku i dobrze się układają. Stosując go po umyciu moje włosy nigdy nie były przetłuszczone .Olejek i szampon razem mają bardzo fajne działanie. Po połączeniu ich włosy ładnie wyglądają, pachną i przede wszystkim są odżywione.
Miłym zaskoczeniem  był także dla mnie dodatek , który znalazł się w przesyłce czyli mała, drewniana szczotka. Dobrze czesze się nią różne fryzury,  przy  których układaniu nie zawsze sprawdza się tangle teezer. Trochę wyrywa włosy mimo to bardzo mi się spodobała i ciesze się , że mogłam ja przetestować.





Szampon - KLIK
Olejek - KLIKKLIK


11 komentarze

  1. Oo! Chyba zastanowię się nad kupnem kosmetyków tej marki :)
    Zapraszam Cię do mnie, prowadzę bloga dotyczącego urody, mody i nie tylko :) www.klatex.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze, gdy coś kupuję patrzę w pierwszej kolejności na wygląd opakowania, ten jest super! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie jest przepiękne, a o tej firmie nie słyszałam, ale zastanowie się nad zakupem szczoreczki, wyglada ona prześliczne i kusi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć kupować produkty tej marki, ponieważ mam stały problem z przetłuszczaniem się włosów a nic mi nie pomaga.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne szampony miałam z nimi styczność naprawdę godne polecenia, lecz po dłuższym czasie mnie uczuliły ;) ale na jakiś czas rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o kosmetykach tej firmy :).Może kiedyś skuszę się na ich przetestowanie :)Super blog!Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. łaał bardzo ładny blog i fajne rzeczy mozna poczytac :) naprawde super tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze takiego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jest bardzo fajny bo wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio mam styczność z tą firmą i mają naprawdę bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram