Sylwester 2016!












17 komentarze

  1. Ładne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka :) Uwielbiam zimne ognie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza sukienka :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W tek sukience wygladasz jak ksiezniczka! Cudowne zdjeciakocham zdjecia z zimnymi ognaimi!Uwielbiam je robic i na nie patrzec :P Nawet na moim instagramie takie sie pojawilo haha! Bardzo mi sie podoba twoj naglowek-jest taki nietypowy i inny-nie taki jak u wszystkich!:)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i super stylizacja. Sukienka bardzo mi się podoba, podkreśla idealnie Twoja figurę :) Pozdrawiam i życzę w Nowym Roku samych sukcesów !
    www.guesswhat.pl -> zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Sukienka cudowna :* Jakiej szminki użyłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że bardzo sylwestrowo :)
    Cudowana sukienka :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz prześliczne włosy! Zawsze o takich marzyłam, ale moje mają zbyt słabe cebulki. :c Kolor na ustach pasuje Ci idealnie. c:

    http://przemyslenia-popsutego-kranu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że niektóre zdjęcia wyszły lekko rozmazane, przez co trochę zepsuł się ich urok ;c
    Ale masz cudowną sukienkę! Szkoda, że ja nie czuję się w dekolcie w serce! :(

    U mnie 2 rozdział, zapraszam i zachęcam do komentowania
    https://midnight-lucmione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ślicznie wyglądałaś! Bardzo podobają mi się twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia *o*
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram