Zadbaj o swoje buty z Shine in spray!

Zaczął się grudzień ,więc pora ubrać cieplejsze ubrania i buty. Jeśli chodzi o obuwie to również należy o nie dbać i utrzymywać je w czystości - będą Wam służyć długie lata. Dlatego dziś  chciałam zaprezentować Wam produkt , który  pielęgnuje nasze obuwie i z pewnością przyda się na tę porę roku. Jest to krem w sprayu do czyszczenia skór licowych. Chroni, zabezpiecza i  nadaje wysoki połysk. Za pomocą nowatorskiego aplikatora,stosowanie preparatu staje się szybkie,  proste i wygodne . U mnie sprawdził się świetnie, naprawdę szybko się go nakłada , zwłaszcza gdy czyścisz buty tuż przed wyjściem  do szkoły lub pracy.  Produkt ten używa cała moja rodzina i wszyscy jesteśmy z niego zadowoleni. Oczywiście gąbka po kilku użyciach brudzi się, jak każda tego typu rzecz, ale i na to są sposoby. Wystarczy umyć ją w ciepłej wodzie.
Jak prawidłowo użyć preparat?
Należy:
1. Oczyścić buty z kurzu i brudu.
2. Wstrząsnąć i zdjąć osłonę.
3. Nanosić z odległości 1 cm.
4. Rozprowadzić równomiernie.
5. Odczekać do wyschnięcia.
6. Wypolerować.







8 komentarze

  1. Świetny produkt! "Kosmetyki" do naszych butów rosną na sklepowych półkach niesamowicie obficie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Mega się prezentuje :) Słyszałyśmy dużo o takich produktach i na zimę coś takiego warto sobie sprawić ;) Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaaa przydatne szczególnie zimą! Zapraszam do mnie na bloga: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się przyda, niestety ja mam większość zamszowych butów więc mi się raczej nie sprawdzi.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę coś takiego :) Super, że o tym napisałaś
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt :D


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post i bardzo ladny wyglad bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze wypróbować!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram