Co sądzę o Zaful?


Niedawno otrzymałam kolejną paczkę od firmy Zaful. Obawiałam się , że rzeczy będą za duże i nie wygodne, ale po raz drugi się nie zawiodłam. Ubrania są świetnej jakości i można wykorzystać je na różne okazje. Poza tym na Zaful często pojawiają się  wyprzedaże nie przekraczające 10€ , dlatego koniecznie zajrzyjcie na ich stronę. Na przesyłkę czekałam około miesiąca, więc naprawdę niedługo!




Tę bluzkę mogliście już zobaczyć w jednym z moich postów. Jest prześliczna i bardzo wygodna. Świetnie nadaje się na szkolne uroczystości, wigilię, ale także na zakupy lub inne wyjścia.
Bluzka jest właśnie na  wyprzedaży, więc to super okazja, aby ją kupić. Jeśli chcecie zobaczyć jak prezentuje się ze spódniczką zapraszam - KLIK




Kolejną bluzkę zamówiłam z myślą o wakacjach. Materiał jest lekki i przewiewny, dzięki czemu doskonale nadaje  się  na letnie dni.





Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest sweterek. Jest bardzo miły w dotyku, ma przyjemny materiał i ciekawy krój. Super się prezentuje!



  
   Linki do rzeczy :
KLIK
KLIK
-  KLIK


16 komentarze

  1. ja osobiscie nie lubie krotkich bluzek, ale slicznie na tobie leza♥

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestes piekna! :O
    słyszałam duzo dobrego o tej firmie :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciuszki, ale zdecydowanie nie na moje ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Zaful! Świetne ubrania ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Różową bluzkę i brązowy sweterek chętnie przygarnęłabym do swojej szafy :D
    Jesteś śliczna, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia :*
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;) I ładne ubrania z Zaful, może też się skuszę na jakieś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutka i szczuplutka jesteś to we wszystkim wyglądasz ślicznie ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super figurę, więc we wszystkim mega wyglądasz! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bluzeczki *.* Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia ^^ Zazdroszczę figury :D śliczne zdjęcia ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze ze dałaś firmie drugą szanse :D
    http://poprostu-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała bluzeczka prezentuje się według mnie najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta czerwona bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten sklep. Super rzeczy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona bluzka mnie urzekła <3 Masz świetną figurę więc i ciuszki doskonale się prezentują ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

    Asia
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie jestem zadowolona z ubrań z tego typu stronek, ceny zawyżone a jakość bardzo kiepska ;/ Może nie mam szczęścia :D
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię krótkich rzeczy, bo wtedy wyglądam jak bombka. :)

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram