Jak być szczęśliwym człowiekiem?

Jak być szczęśliwym człowiekiem? Oto kilka moich refleksji na ten temat.:)



Przestałam ścigać się z ludźmi i traktować ich jak konkurencję. 
Zrozumiałam,że mam swoją drogę w życiu, na której nikt  mnie nie zastąpi, dlatego czy warto z kimkolwiek konkurować?


Staram się nie zazdrościć
Zazdrość to złe i nieprzyjemne uczucie, więc nie chce je w sobie nosić. 

Polubiłam poniedziałki
Wyobrażacie sobie wstawać w poniedziałek z uśmiechem na twarzy? Przecież to taki sam dzień tygodnia jak każdy inny i równie przyjemny jak piątek. W poniedziałek świat też jest piękny!

Uwierzyłam ze można spełnić najskrytsze marzenia.  
Sama wiara w to, że marzenia się spełniają niestety nie wystarczy,ale kiedy połączy się je z własną pracą, to sukces murowany!


Zaprzyjaźniłam się ze sobą
Pokochałam swoje wady i zalety dzięki czemu zaczęłam wstawać z uśmiechem na twarzy, a w lustrze nie widzę już tylu niedoskonałości.

Pogodziłam się ze strachem
Strach jest takim samym uczuciem jak radość, dlatego nie martw się tym, że czasami czegoś się boisz. Możesz razem z nim dotknąć gwiazd!

Wyciszyłam się
Przestałam podchodzić do życia z lękiem, ale kiedy pojawia się stres, wtedy myślę o czymś miłym, słucham muzyki lub po prostu siadam w jakimś cichym, przytulnym miejscu.

To o czym myślę staje się prawdą
Myśląc pozytywnie przyciągasz do siebie dobrych, życzliwych ludzi,a pojawiające się problemy znikają jak bańki mydlane.

Przestałam gonić za sławą. 
W dzisiejszym świecie wszyscy chcemy być sławni i bogaci,ale czy nie jest ważniejsze dzielić się swoją pasją i talentami z innymi po to, by świat stawał się piękniejszy i bardziej przyjazny?

 Jeśli chcesz możesz skorzystać ze wszystkich moich wskazówek lub poszukać własnej drogi do szczęścia.:)

37 komentarze

  1. Bardzo mądre słowa! Tez uważam ze poniedziałki to dzień jak każdy inny i można je zacząć z uśmiechem :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow słowa serio pełne optymizmu..Dobra motywacja.

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne i życiowe rady, niby proste ale jednak nie każdy o tym pamięta ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra porady! te zdjecia sa przeslicze! :O :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczyna z ciebie. tez mam krecone wlosy, ale ty wygladasz o niebo lepiej hehe ;) . a w tych poradach zabrakło mi czegoś w stylu, aby cieszyć sie drobnymi rzeczami, momentami itp., bo ludzie czasem czekają na jakieś wielkie WOW, zamiast cieszyc sie z tego co maja, bo inni moga miec gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubić poniedzialki to prawie to samo co zagwarantowac sobie udany tydzień ;-) brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak porównywania się do innych to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim trzeba zaakceptować siebie w 100%. Ja dopiero od niedawna żyję w zgodzie ze sobą swoimi przekonaniami a mam 30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo fotogeniczna *-* i co do poniedziałku zacznę się tak nastawiać :* !

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Super, że ostatnio tyle się u Ciebie zmieściło :) My także już nie zazdrościmy i nie konkurujemy. Po prostu staramy się nie wchodzić nikomu w życie, jednak to nie do końca jest korzystne dla nas, bo nie potrafimy zawalczyć o swoje i za szybko odpuszczamy :/ Ehh... to jedna z naszych licznych wad, jednak pracujemy nad tym :) W marzenia uwierzyłyśmy! Naszym największym jest posiadanie motocyklu i pokazanie wszystkim, że doszłyśmy do celu i, że same sobie zarobiłyśmy na tak drogą rzecz :) Bez pomocy nikogo. By uzbierać pieniądze zaczęłyśmy zarabiać i wpadłyśmy na pomysł by sprzedać włosy... Eh czego się nie robi dla spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na t jak byc szczęśliwym człowiekiem. Przede wszystkim trzeba akceptować siebie takimi jakimi jesteśmy. Jednak ja nie jeste szczęśliwa ale to z innego powodu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!! A sesja jeszcze lepsza. Skorzystam z tych pomyslow

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdanie żeby być szczęśliwym, trzeba po prostu polubić siebie. Zaakceptować swoje wady, wzmocnić zalety i żyć w zgodzie ze sobą. Poniedziałki można polubić albo sobie je umilać. A co do sławy, to pogoń za nią jest naprawdę dołująca i czasami wręcz pptrafi człowieka zdemotywować. Mądry wpis. Ciekawe przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A to bardzo ładnie ujęte. Ludzie za bardzo skupiają się na opinii innych co też nie pozwala się cieszyć.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak. Polubić siebie to najważniejsze. Pozostałe rzeczy, sprawy wymienione przez Ciebie też bardzo ważne.
    Dobry tekst. Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo cenne wskazówki i rady,uważam dokładnie tak samo jak Ty :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo cenne wartości przytoczyłaś i cieszę się, że tak dojrzale patrzysz na życie :) Mam nadzieje, że wiele osób pójdzie za Twoim podejściem :) Bądź sobą a będziesz dla innych ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze to podchodzić do życia w optymistyczny sposób :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma swoje sposoby na szczęscie :). Świetny post♥
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny post:) wiele osób ma problemy z samoakceptacją, zazdrością czy rozczulaniem się nad swoim życiem mimo, że nie robią nic aby to zmienić;p fajnie że poruszyłaś taki temat:)
    zapraszam do siebie:
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jesteś prześliczna! :)
    I zazdroszczę takich pięknych, pełnych ust! :)
    Mądre słowa, szczególnie zgadzam się z tym o zazdrości ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    My blog(Click)♥
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mądrze. Ja raz czuję się szczęśliwa raz nie i to chyba zależy od tego co się dzieje w moim życiu.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne porady :) Super blog :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę że głównym czynnikiem który wpływa na szczęście człowieka jest życie w zgodzie ze sobą i swoimi przekonaniami ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś młodziutka, ale bardzo mądra :) Fajnie, że uświadomiłaś sobie te rzeczy tak wcześnie, bo będzie Ci lepiej w życiu :*
    Trzeba pogodzić się z życiem, świat nie jest sprawiedliwy i to trzeba przyjąć, można się z tym nie zgadzać, ale tak jest. Należy spełniać marzenia, ale nie gonić za nieosiągalnym. Pozdrawiam Cię kochana :*
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiam dziś już na 2 post o tej tematyce. Szczęście, niby banalna rzecz, a wiele osób nie potrafi go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytając ten post miałam uczucie takiego kopa optymizmu. Zaakceptowanie siebie i swoich kompleksów, które potem stają się czymś normalnym, jest trudne, ale to jedynie od nas zależy czy chcemy zmienić coś w sobie i dążyć do stania się szczęśliwym człowiekiem. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mądre słowa, świetny post, myślę, że zastosuję się do kilku stwierdzeń by polubić niektóre rzeczy :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny optymizm! Śliczne zdjęcia <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W tych czasach cieżko być szczęśliwym człowiekiem niestety taka prawda :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już dawno wprowadziłam w życie wszystkie podpunkty, które wymieniłaś :)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo fajne podejście do życia. Trzeba patrzeć pozytywnie na świat, a nie tylko marudzić, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten post jest tak przepełniony pozytywną energią i dobrocią, że już samo czytanie sprawia, że się uśmiecham :) Internet jest przepełniony takimi przepisami na szczęście, ale ten jest jednym z tych, o których powinno się w życiu pamiętać. Podpisałabym się pod wszystkimi słowami. Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mądry i motywujący post. Uważam, ze jestem szczęśliwym człowiekiem :) Nie gonię za niczym, żyję tu i teraz, mam przyjaciół i miłość, powoli dążę do swoich celów i spełniam marzenia :) życie idealne ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny , optymistyczny post !
    Zapraszam do mnie http://oliwiakotowskax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mądre słowa:)
    Bardzo łądne zdjęcia:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo trafione wskazówki :) życzę Ci, aby taki stan się w Tobie utrzymał :) niech życie będzie dla Ciebie łaskawe i nie ograbi Cię z pozytywnego podejścia :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram