Jak zmieniłam kolor oczu?

Dziś mam dla Was post o soczewkach firmy Klenspop. Zawsze chciałam przetestować kolorowe soczewki, dlatego bardzo ucieszyłam się, że miałam okazję je wypróbować. Idealnie nadają się na sesję zdjęciową. Ja wybrałam brązowe soczewki, które bardzo ładnie wyglądają, jednak po zmieszaniu się z moją naturalną tęczówką ich barwa przypomina kolor zielony. Można je nosić przez 6 miesięcy, nie są one drogie, a przesyłka dojdzie do Was w ciągu 5 dni roboczych. Na stronie oprócz szerokiego wyboru soczewek znajdziecie również kosmetyki, zegarki oraz okulary.  Zapraszam na stronę Klenspop, ponieważ trwa na niej wyprzedaż!:)

                                                                       SOCZEWKI





16 komentarze

  1. wkońcu znalazłam jakąś dobrą firmę z soczewkami, świetny post
    ps: masz piękne oczy *.*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    http://mzelkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym mogła nosić soczewki, to na pewno bym spróbowała, bo wydają się być bezpieczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zielone oczy, są najpiękniejsze! Bardzooo ładnie Ci w tych soczewkach, zazdroszczę takich dużych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo. Zaskakujący efekt, a że przy okazji piękne oczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam używać do tej pory soczewek zmieniających kolor oczu, a może to być ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio też zamówiłam swoje pierwsze kolorowe soczewki i nie mogę się doczekać, aż do mnie przyjdą ^^ Ślicznie Ci w nich :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczewki prezentują się ciekawie. Mają bardzo naturalny kolor przez co w ogóle się nie rzucają w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałam soczewek na oczach - mimo wady. Chciałabym się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy końcowy efekt.
    Ale chyba bardziej podobasz mi się w naturalnej barwie oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja noszę soczewki , ponieważ mam wadę, ale zastanawiam się nad kolorowymi :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uper wyglądasz. Piękne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałabym się używać soczewek. Nie wiem czemu, ale jakoś tak mam. Podoba mi się to, że dzięki nim można sobie zmienić kolor oczu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś chciałam nosić soczewki, ale chyba nie przeszkadzają mi tak bardzo moje nerdowskie okularki i koloru oczu też zmieniać nie muszę. xd

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pasuje Ci ten kolor. Sama myślę nad soczewkami. Jednak nie do końca jestem jeszcze przekonana :)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci pasują zielone oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram