Przepis na sernik oreo!

Dziś przygotowałam dla Was przepis na sernik oreo.


Potrzebne składniki na spód:
40 ciasteczek oreo 
100g masła (roztopionego)

Składniki na sernik:
1 kg serka mascarpone,
1,5 szklanki kremówki,
2 łyżki żelatyny,
3 łyżki cukru pudru,
20 połamanych ciasteczek oreo  (bez nadzienia),
3 łyżki soku z cytryny,


Sposób przygotowania:
Najpierw oddziel nadzienie od ciastek i zostaw je do masy sernikowej. Następnie pokrusz ciastka (np. wałkiem), wymieszaj je z masłem i wyłóż do tortownicy ( tortownica musi być wyłożona papierem do pieczenia).Następnie włóż do lodówki na 30 min.
Do garnka wlej śmietanę, białe nadzienie z ciastek, 2 łyżki żelatyny i podgrzej to do momentu rozpuszczenia się składników.
Mikserem utrzyj serek mascarpone dodaj do niego cukier puder, śmietanę i sok z cytryny, a następnie wszystko wymieszaj.Dodaj 10 pokruszonych ciastek i wymieszaj.
Wylej masę sernikową do tortownicy i posyp resztą pokruszonych ciastek. Gotowy sernik chłodzić min. 4h a najlepiej całą noc. Smacznego!☺





15 komentarze

  1. Ale pysznie wygląda! Mniam, mniam... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobilas smaka tym sernikiem! Pozwolisz, że skopiuje ten przepis? ☺
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To wygląda tak pysznie, ale niestety nie zrobię go, bo od jakiegoś czasu nie mogę jeść słodkiego :(

    Pozdrawiam
    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka pychotka! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada przepysznie! Az bym dchrupala, ale już mam dosyć ostatnio słodkości :D
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio robiłam podobne ciasto. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to pysznie wygląda *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wszyscy dodają różne pyszne przepisy a.... ja mam diete! Brrr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ on musi być pyszny <3 pozdrawiam serdecznie Asia
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Wygląda tak pysznie, a y jesteśmy miłośniczkami oreo ;3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmmm narobiłaś smaka przepysznie się prezentuje! Dodaję do zakładek i jutro tworzę! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda super! :) już bardzo długo zbieram się do zrobienia ciasta z Oreo, i jakoś nigdy jeszcze nie było mi dane ;p chyba najwyższy czas!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wygląda przepysznie! Zdecydowanie muszę wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepysznie to ciasto wygląda! Jeżeli lubisz gotować wpadnij do Nas:)
    protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram