Dresslily!


Dziś zapraszam was na post o firmie Dresslily, która niedawno pojawiła się w blogerskim świecie. Na jej stronie znajdziecie nie tylko ubrania, buty i torebki, ale także biżuterię, produkty do włosów, artykuły domowe oraz akcesoria. 

Sukienka, którą otrzymałam od tej firmy jest elegancka, ma miękki w dotyku materiał i ładnie wygląda. Idealnie nadaje się na wszelkiego rodzaju imprezy. 
Więcej zdjęć z sukienką - KLIK
Sukienka - KLIK


Koc, który przypomina strój syreni przyda się na chłodne, marcowe wieczory.
Koc - KLIK














Z chokerów także jestem zadowolona. Są dobrej jakości i pasują na każdą okazję.
Choker fioletowy - KLIK
Chokery - KLIK











20 komentarze

  1. Koc jest przeuroczy! Uwielbiam tego typu umilacze czasu <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetne zdjęcia tak samo jak rzeczy. Bardzo mi się podoba. Zostaje na dlużej!
    zapraszam do mnie ;)
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ma przepiękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ^^ Właśnie przed momentem rozpakowałyśmy paczkę w której były chokery <3 Uwielbiamy je, bo dodają takiego aromatu stylizacji ^^ Świetne rzeczy! Sukienka super na Tobie leży ;* Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Amei tudo o que você recebeu. Conheci recentemente essa loja e achei incrível!
    Você é linda! Beijos :)

    I'm from Brazil.

    www.ultimobiscoito.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chokery to po prostu cudeńka, uwielbiam je! Sukienka także niczego sobie, śliczna!
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten syreni kocyk jest genialny :) A w czerwonej sukience bardzo Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kocyk! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś gdzieś widziałam ten koc :) Jest świetny :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kocyk :)
    Masz bardzo ładną figurę :)


    Co powiesz na wspólną obserwację??

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka i ten kocyk to są cudeńka! Są przepiękne!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;) Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ta czerwona sukieneczka :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ten koc jest przecudowny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna ,a czerwona sukienka wymiata! Koc kocham!
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram