Kosmetyki mineralne - Annabelle Minerals

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam sklep Annabelle Minerals. W jego asortymencie znajdziecie przede wszystkim kosmetyki mineralne, czyli takie, które są delikatne dla skóry, w pełni naturalne i złożone z minimalnej ilości składników. Są idealne do cery z problemami, które wymagają delikatnej pielęgnacji. Co tak naprawdę znajduje się w kosmetykach mineralnych? Są to produkty całkowicie naturalne, nie zawierające żadnej "chemii". Podstawowe składniki kosmetyków mineralnych odpowiadają za rozswietlenie cery, inne mają właściwości kojące, ściągające, nie podrażniające skóry lub są naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Do przetestowania otrzymałam:
Podkład kryjący Golden Fairest. 
Jest to świetny produkt! Bardzo ładnie prezentuje się na skórze, można nakładać go warstwowo i nie spowoduje efektu maski. Posiada gęstą konsystencję, a przy tym łatwo chwyta się pędzla i stapia ze skórą. Minimalistyczne pudełeczko i jego ładny wygląd wręcz zachęca do kupna. Jest tak funkcjonalne, dzięki czemu produkt nie wyspie się podczas transportu. Ponadto w sklepie Annabelle Minerals znajdziesz ten podkład w aż czterech gamach kolorystycznych, abyś mogła dobrać kosmetyk odpowiedni do swojej karnacji. Jednak jeśli martwisz się, że wybierzesz zły odcień, możesz zamówić testery. Dostałam od nich próbki różu i podkładu rozświetlającego.
Testery różu są dla mnie świetnym rozwiązaniem dzięki nim mogę zobaczyć jaki kolor najbardziej będzie mi pasował. Są bardzo napigmentowane i trzymają się przez cały dzień.
Podkład rozświetlający jest równie dobry jak kryjący. Zawiera maleńkie drobinki, które super rozświetlają twarz. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Oczywiście podkłady trzeba czymś nakładać. Najlepszym rozwiązaniem jest pędzelek
Flat top lub kabuki. Jest mięciutki, "nie zjada" za dużo podkładu i bardzo dobrze nakłada się nim kosmetyk.

Link do strony - Annabelle Minerals
Podkład kryjący - KLIK
Próbki różu - KLIK
Próbka podkładu rozświetlającego - KLIK
Pędzelek Flat top - KLIK 






4 komentarze

  1. kosmetyki znam, ale nie używałam.
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że miałaś możliwość przetestowania tych kosmetyków! Na zdjęciach bardzo fajnie się prezentują. A o firmie annabelle słyszałam już wiele dobrych opinii.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kosmetyki musza być świetne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele dobrego o nim słyszałam, muszę w końcu wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram