Life is beautiful..

Sukienka - H&M
Kurtka - Cropp
Okulary - Sin- Say


















17 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, czwarte od końca podoba mi się najbardziej, ma w sobie coś, co przyciąga wzrok ;)
    Miłego dnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, zdjęcia bardzo mi się spodobały. Kurtka jest prześliczna i fajnie w niej wyglądasz. Cała stylizacja jest bardzo wiosenna.Pogoda widzę, że również dopisała. Pozdrawiam Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Kochana, super porę dnia wybrałaś na zdjęcia <3 Fotki przy zachodzie słońca? Dla nas rewelacja! Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka :)
    Całość jest bardzo urocza - pięknie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w 2 zdjęciu! ♥
    Jesteś taka piękna!
    Wszystkie fotki są genialne!
    Co do stylizacji to jest genialna!
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne zdjęcia i stylizacja ;) Robię się zazdrosna xD
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. :) Uwielbiam zachody słońca.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurteczka :D Taki wiosenny klimat! Bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie, uroczo. Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja! Poza tym uwielbiam zdjęcia przy zachodzie słońca, maja swój niepowtarzalny klimat ;)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś słodka :) Stylizacja jak najbardziej dziewczęca, elegancka - cudowna. :)

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są piękne :3 Zachód słońca mraw ! Ciekawy klimat ♥
    COME TO MY SOUL: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i cały krajobraz <3
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤

My Instagram