Pielęgnacja moich włosów!

Dziś mam dla was post o pielęgnacji moich włosów. Pokaże wam jakich kosmetyków stosuje, by o nie właściwie dbać.

Pierwszym produktem jaki używam jest naturalny szampon aloesowy marki Equilibra (KLIK). Wzmacnia, nawilża i oczyszcza włosy nie podrażniając i nie wysuszając skóry głowy.  Zapewnia gładkość i wzrost zdrowych włosów. Dzięki niemu są one gęste, lśniące i miękkie.

Kolejnym kosmetykiem jest odżywka aloesowa także z Equilibry (KLIK). Nakładam ją po szamponie. Ma działanie bardzo podobne do niego. Jej zadaniem również jest nawilżanie i odżywianie włosów, wzmacnianie ich i ochrona.

Ostatnim już produktem tej firmy z którego korzystam przy pielęgnacji moich włosów to odżywka zwiększająca ich objętość. Oprócz głównego działania nabłyszcza, tworzy warstwę ochronną, a włosy są po nim miękkie oraz gładkie. (KLIK)

Następnym kosmetykiem, który używam to odżywcza maska do włosów kręconych. Nadaje im miękkość i lekkość.

Po umyciu włosów nakładam odżywkę z wyciągiem z bursztynu. Uwzględnia najistotniejsze potrzeby cienkich, słabych i zniszczonych włosów.

Ostatnim produktem jakiego używam jest balsam do loków. Podkreśla je i zapobiega puszeniu. Pielęgnuje i chroni włosy, a także wzmacnia je i uwydatnia sprężystość loków.

 

Share:

17 komentarze

  1. Niestety nie używałam żadnego z tych produktów ale musze przyznać że ostatni produkt bardzo mnie zainteresował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnych z tych produktów i nie umiem za bardzo wypowiedzieć się na ich temat. Ja polecam na włosy Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon Equlibra mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jantar zawsze na propsie. W końcu muszę sobie go kupić bo wszędzie go widzę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, ale wydają się ciekawe :)

    Ps.Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty!
    Najbardziej te z aloesem mi się podobają :) ❤
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty :) Fajna jest tak odżywka :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej pierwszej firmie :D Wydaje się ciekawa ;)



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie zainteresowały mnie produkty z z firmy Equilibry. Muszę poczytać dodatkowo jak sprawdzają się u innych ludzi i może je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tylko Jantar, jednak sposób nakładania jest dla mnie dosyć męczący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O produkcie z Jantar dużo słyszałam pozytywnych opinii ;)
    Bardzo fajny post ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post ! Dużo słyszałam o produktach tej firmy, ale niestety nie miałam okazji jeszcze ich wypróbować. Zachęciłaś mnie :D Dziękuję !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko Jantar. Ciekawa pielęgnacja, dwa pierwsze produkty chętnie bym przetestowała :)


    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię serię Jantar :)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też stosowałam tę maskę i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aloes bardzo dobrze nawilża. Też używam produkty, które go zawierają.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam nigdy o tym szamponie ani odżywce z tej firmy. Zainteresowałaś mnie! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś ❤